Adult and Second Language Learning (Psychology of Learning and Motivation)

個数:

Adult and Second Language Learning (Psychology of Learning and Motivation)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 328 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780128203774
  • DDC分類 418.0071

Full Description

The Psychology of Learning and Motivation, Volume 72 in this preeminent series, features empirical and theoretical contributions in cognitive and experimental psychology, ranging from classical and instrumental conditioning, to complex learning and problem-solving. Chapters in this new release cover Statistical learning predicts literacy acquisition of a foreign alphabetic and logographic language, An Investigation into Virtual Immersion Mandarin Chinese Writing Instruction with Students with Autism, Child and adult classroom L2 learners: uniqueness and similarities, and implications for cognitive models, Current Trends in Second Sign Language Research: Acquisition, Teaching and Assessment, Language Experiences and Cognitive Control: A Dynamic Perspective, and much more.

Contents

Immersion into virtual reality for language learning
Yu-Ju Lan

Language experiences and cognitive control: A dynamic perspective
Ping Li and Yanping Dong

Studying bilingual learners and users of spoken and signed languages: A neurocognitive approach
Katherine J. Midgley, Yazmin E. Medina and Brittany Lee

Event-related brain potentials in multilingual language processing: The N's and P's
Brennan R. Payne, Shukhan Ng, Kailen Shantz and Kara D. Federmeier

Neural hemispheric organization in successful adult language learning: Is left always right?
Zhenghan Qi and Jennifer Legault

Foreign language learning motivation: Phonetic chill or Latin lover effect? Does sound structure or social stereotyping drive FLL?
Susanne M. Reiterer, Vita Kogan, Annemarie Seither-Preisler and Gašper Pesek

Lexical processing in child and adult classroom second language learners: Uniqueness and similarities, and implications for cognitive models
Janet G. van Hell

The dynamics of language experience and how it affects language and cognition
Zofia Wodniecka, Alba Casado, Patrycja Kałamała, Marta Marecka, Kalinka Timmer and Agata Wolna

The contribution of statistical learning to language and literacy acquisition


Denise H. Wu and Talat Bulut

最近チェックした商品