Observing the User Experience : A Practitioner's Guide to User Research (3RD)

個数:
  • 予約

Observing the User Experience : A Practitioner's Guide to User Research (3RD)

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 640 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780128155691
  • DDC分類 004.019

Full Description

Observing the User Experience: A Practitioner's Guide to User Research, Third Edition helps readers bridge the gap to understand what users want and need from their product. Filled with real-world experience and a wealth of practical information, the book presents a complete toolbox of techniques to help designers, developers, and other stakeholders see through the eyes of their users. Sections discuss the benefits of end-user research and the ways it fits into the development of useful, desirable, and successful products and present techniques for understanding people's needs, desires, and abilities, providing a basis for developing better products, whether Web, software, or mobile-based.

Final chapters explain the communication and application of research results.

Contents

PART I: Why Research Is Good and How It Fits into Product Development
1. Introduction
2. Do a Usability Test Now!
3. Balancing Needs through Iterative Development

PART II: User Experience Research Techniques
4. Research Planning
5. Competitive Research
6. Universal Tools: Recruiting and Interviewing
7. Focus Groups
8. More Than Words: Object-Based Techniques
9. Field Visits: Learning from Observation
10. Diary Studies
11. Usability Tests
12. Surveys
13. Global and Cross-Cultural Research
14. Others' Hard Work: Published Information and Consultants
15. Analyzing Qualitative Data
16. Automatically Gathered Information: Usage Data and Customer Feedback

PART III: Communicating Results
17. Research into Action: Representing Insights as Deliverables
18. Reports, Presentations, and Workshops
19. Creating a User-Centered Corporate Culture

最近チェックした商品