Improving the User Experience through Practical Data Analytics : Gain Meaningful Insight and Increase Your Bottom Line

個数:
電子版価格
¥6,626
  • 電子版あり

Improving the User Experience through Practical Data Analytics : Gain Meaningful Insight and Increase Your Bottom Line

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 396 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780128006351
  • DDC分類 658.403

Full Description

Improving the User Experience through Practical Data Analytics shows you how to make UX design decisions based on data—not hunches. Authors Fritz and Berger help the UX professional recognize the enormous potential of user data that is collected as a natural by-product of routine UX research methods, including moderated usability tests, unmoderated usability tests, surveys, and contextual inquiries. Then, step-by-step, they explain how to utilize both descriptive and predictive statistical techniques to gain meaningful insight with that data. By mastering the use of these techniques, you'll delight your users, increase your bottom line and gain a powerful competitive advantage for your company—and yourself.

Key features include:



Practical advise on choosing the right data analysis technique for each project.
A step-by-step methodology for applying each technique, including examples and scenarios drawn from the UX field.
Detailed screen shots and instructions for performing the techniques using Excel (both for PC and Mac) and SPSS.
Clear and concise guidance on interpreting the data output.
Exercises to practice the techniques

Contents

Chapter 1: The Changing World of UX

Chapter 2: Data to the Rescue

Chapter 3: Stats! It's Easier Than You Think

Chapter 4: Unmoderated Remote Usability Tests

Chapter 5: Surveys

Chapter 6: Good Old Usability Tests

Chapter 7: Persona Development

Chapter 8: Field Studies

Chapter 9: Live Website Data

Chapter 10: Card Sorting Data

Chapter 11: Case Studies - Tips from the Real World

最近チェックした商品