Light and Skin Interactions : Simulations for Computer Graphics Applications

個数:
電子版価格
¥7,444
  • 電子版あり

Light and Skin Interactions : Simulations for Computer Graphics Applications

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 200 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780123750938
  • DDC分類 006.693

基本説明

It first brings together the most current knowledge about the biophysical processes that affect skin appearance (for example, think how the sun can burn or tan you), and then examines the algorithms and techniques uses to model such processes.

Full Description

Light and Skin Interactions immerses you in one of the most fascinating application areas of computer graphics: appearance simulation. The book first illuminates the fundamental biophysical processes that affect skin appearance, and reviews seminal related works aimed at applications in life and health sciences. It then examines four exemplary modeling approaches as well as definitive algorithms that can be used to generate realistic images depicting skin appearance. Despite its wide scope of simulation approaches, the book's content is presented in a concise manner, focusing on relevant practical aspects. What's more, these approaches can be successfully applied to a wide range of additional materials, such as eye tissue, hair, and water.

Contents

Chapter 1: Introduction Chapter 2: Light, Optics and Appearance Chapter 3: Image Synthesis ContextChapter 4: Bio-Optical Properties of Human Skin Chapter 5: Simulations in Health and Life Sciences Chapter 6: Biophysically Inspired ApproachChapter 7: First Principles Approach Chapter 8: Diffusion Approximation Approach Chapter 9: Simulation ChallengesChapter 10: Beyond Computer Graphics Applications

最近チェックした商品