Cambridge IGCSE™ Global Perspectives Student's Book (Collins Cambridge Igcse™)

個数:

Cambridge IGCSE™ Global Perspectives Student's Book (Collins Cambridge Igcse™)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 216 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780008547509
  • DDC分類 300

Full Description

The Collins Cambridge IGCSE™ Global Perspectives series offers a skills-building approach to the Cambridge IGCSE and O Level Global Perspectives syllabuses (0457/2069) for examination from 2025. The resources support learners to develop skills and prepare for assessment, exploring global issues through international texts, data and case studies.

This title has been endorsed by Cambridge Assessment International Education for the Cambridge IGCSE™ and O Level Global Perspectives syllabuses (0457/2069) for examination from 2025.



This book provides full coverage of the syllabus.
Communicate the excitement of Global Perspectives with the collaborative project in Section 1. Students to jump straight into researching an issue and coming up with practical suggestions for how they can improve wellbeing in their school.
Take an active, enquiry-based and reiterative approach to skills development. Each investigation in Section 2 asks students to engage with a different global issue and builds skills through a carefully structured activity sequence that leads to a final task and opportunity for reflection. These skills will be extended and applied in Sections 3, 4 and 5.
Support students to respond effectively to given sources. Section 3 asks students to analyse, evaluate and respond to two sets of sources, to help students prepare for written examinations.
Help students to tackle independent projects with confidence. In Section 4 learners undertake a mini research project to help them understand how to plan, structure and write an individual report, while Section 5 guides students through the process of planning, carrying out and reflecting on a team project.
Show students how to progress: throughout the book, models and annotated examples help students understand how their own work can be improved.
Encourage reflection through the structured Reflective plenary prompts in each unit and the Check your progress and Next steps features at the end of each section.
The clear lesson-by-lesson approach is easy to use and build into teachers' own schemes of work.
The Collins resources offer different entry points, whether your students are new to Global Perspectives or have studied the subject before, and whether they are completing the course in one year or two.

最近チェックした商品