Media Literacy and the Emerging Citizen : Youth, Engagement and Participation in Digital Culture (2014. XII, 224 S. 225 mm)
  • 洋書

Media Literacy and the Emerging Citizen : Youth, Engagement and Participation in Digital Culture (2014. XII, 224 S. 225 mm)  Paperback,  言語:ENG

Mihailidis, Paul

  • ウェブストア価格 ¥10,472(本体¥9,520)
  • PETER LANG(2014発売)
  • ポイント 95pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Media Literacy and the Emerging Citizen : Youth, Engagement and Participation in Digital Culture (2014. XII, 224 S. 230 mm)
  • 洋書

Media Literacy and the Emerging Citizen : Youth, Engagement and Participation in Digital Culture (2014. XII, 224 S. 230 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Mihailidis, Paul

  • ウェブストア価格 ¥38,963(本体¥35,421)
  • PETER LANG(2014発売)
  • ポイント 354pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
The Idea of the University : A Reader, Volume 1 (Global Studies in Education .17) (2018. XXXIV, 694 S. 225 mm)
  • 洋書

The Idea of the University : A Reader, Volume 1 (Global Studies in Education .17) (2018. XXXIV, 694 S. 225 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Herausgegeben:Peters, Michael Adrian/ Barnett, Ronald

  • ウェブストア価格 ¥36,848(本体¥33,499)
  • PETER LANG(2018発売)
  • ポイント 334pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Moving Ideas : Multimodality and Embodied Learning in Communities and Schools (New Literacies and Digital Epistemologies .65) (2013. XIII, 261 S. 225 mm)
  • 洋書

Moving Ideas : Multimodality and Embodied Learning in Communities and Schools (New Literacies and Digital Epistemologies .65) (2013. XIII, 261 S. 225 mm)  Paperback,  言語:ENG

Herausgegeben von Katz, Mira-Lisa

  • ウェブストア価格 ¥10,134(本体¥9,213)
  • PETER LANG(2013発売)
  • ポイント 92pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Moving Ideas : Multimodality and Embodied Learning in Communities and Schools (New Literacies and Digital Epistemologies .65) (2013. XIII, 261 S. 230 mm)
  • 洋書

Moving Ideas : Multimodality and Embodied Learning in Communities and Schools (New Literacies and Digital Epistemologies .65) (2013. XIII, 261 S. 230 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Herausgegeben von Katz, Mira-Lisa

  • ウェブストア価格 ¥38,963(本体¥35,421)
  • PETER LANG(2013発売)
  • ポイント 354pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Becoming Educated : Young People's Narratives of Disadvantage, Class, Place and Identity (Adolescent Cultures, School, and Society .67) (2014. X, 174 S. 225 mm)
  • 洋書

Becoming Educated : Young People's Narratives of Disadvantage, Class, Place and Identity (Adolescent Cultures, School, and Society .67) (2014. X, 174 S. 225 mm)  Paperback,  言語:ENG

Smyth, John/McInerney, Peter

  • ウェブストア価格 ¥10,472(本体¥9,520)
  • PETER LANG(2014発売)
  • ポイント 95pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Becoming Educated : Young People's Narratives of Disadvantage, Class, Place and Identity (Adolescent Cultures, School, and Society .67) (2014. X, 174 S. 235 mm)
  • 洋書

Becoming Educated : Young People's Narratives of Disadvantage, Class, Place and Identity (Adolescent Cultures, School, and Society .67) (2014. X, 174 S. 235 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Smyth, John/ McInerney, Peter

  • ウェブストア価格 ¥38,963(本体¥35,421)
  • PETER LANG(2014発売)
  • ポイント 354pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Métacognition et interactions en didactique des langues : Perspectives sociocognitives (Currents in Comparative Romance Languages and Literatures .216) (2013. XII, 219 S. 225 mm)
  • 洋書

Métacognition et interactions en didactique des langues : Perspectives sociocognitives (Currents in Comparative Romance Languages and Literatures .216) (2013. XII, 219 S. 225 mm)  Hardcover,  言語:FRE

Sagnier, Christine

  • ウェブストア価格 ¥21,396(本体¥19,451)
  • PETER LANG(2013発売)
  • ポイント 194pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
(Re)thinking Orientalism : Using Graphic Narratives to Teach Critical Visual Literacy (Minding the Media .12) (2014. 238 S.)
  • 洋書

(Re)thinking Orientalism : Using Graphic Narratives to Teach Critical Visual Literacy (Minding the Media .12) (2014. 238 S.)  Paperback,  言語:ENG

Jones, Rachel Bailey

  • ウェブストア価格 ¥11,123(本体¥10,112)
  • PETER LANG(2014発売)
  • ポイント 101pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
From Bricolage to Métissage : Rethinking Intercultural Approaches to Indigenous Environmental Education and Research ([Re]thinking Environmental Education .8) (2015. XVI, 159 S. 225 mm)
  • 洋書

From Bricolage to Métissage : Rethinking Intercultural Approaches to Indigenous Environmental Education and Research ([Re]thinking Environmental Education .8) (2015. XVI, 159 S. 225 mm)  Paperback,  言語:ENG

Lowan-Trudeau, Gregory/ Herausgegeben:Dillon, Justin/ Russell, Constance

  • ウェブストア価格 ¥10,785(本体¥9,805)
  • PETER LANG(2015発売)
  • ポイント 98pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
From Bricolage to Métissage : Rethinking Intercultural Approaches to Indigenous Environmental Education and Research ([Re]thinking Environmental Education .8) (2015. XVI, 159 S. 230 mm)
  • 洋書

From Bricolage to Métissage : Rethinking Intercultural Approaches to Indigenous Environmental Education and Research ([Re]thinking Environmental Education .8) (2015. XVI, 159 S. 230 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Lowan-Trudeau, Gregory

  • ウェブストア価格 ¥41,565(本体¥37,787)
  • PETER LANG(2015発売)
  • ポイント 377pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Framing Peace : Thinking about and Enacting Curriculum as "Radical Hope" (Complicated Conversation .44) (2014. XVI, 269 S. 225 mm)
  • 洋書

Framing Peace : Thinking about and Enacting Curriculum as "Radical Hope" (Complicated Conversation .44) (2014. XVI, 269 S. 225 mm)  Paperback,  言語:ENG

Herausgegeben von Smits, Hans/ Naqvi, Rahat

  • ウェブストア価格 ¥11,423(本体¥10,385)
  • PETER LANG(2014発売)
  • ポイント 103pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Framing Peace : Thinking about and Enacting Curriculum as "Radical Hope" (Complicated Conversation .44) (2014. XVI, 269 S. 230 mm)
  • 洋書

Framing Peace : Thinking about and Enacting Curriculum as "Radical Hope" (Complicated Conversation .44) (2014. XVI, 269 S. 230 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Herausgegeben von Smits, Hans/ Naqvi, Rahat

  • ウェブストア価格 ¥43,981(本体¥39,983)
  • PETER LANG(2014発売)
  • ポイント 399pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Teaching Truly : A Curriculum to Indigenize Mainstream Education (Critical Praxis and Curriculum Guides .3) (2013. XIV, 282 S. 225 mm)
  • 洋書

Teaching Truly : A Curriculum to Indigenize Mainstream Education (Critical Praxis and Curriculum Guides .3) (2013. XIV, 282 S. 225 mm)  Paperback,  言語:ENG

Trent Jacobs, Donald

  • ウェブストア価格 ¥10,472(本体¥9,520)
  • PETER LANG(2013発売)
  • ポイント 95pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Teaching Truly : A Curriculum to Indigenize Mainstream Education (Critical Praxis and Curriculum Guides .3) (2013. XIV, 282 S. 230 mm)
  • 洋書

Teaching Truly : A Curriculum to Indigenize Mainstream Education (Critical Praxis and Curriculum Guides .3) (2013. XIV, 282 S. 230 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Trent Jacobs, Donald

  • ウェブストア価格 ¥36,336(本体¥33,033)
  • PETER LANG(2013発売)
  • ポイント 330pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Beyond Actions : Psychology of Action Research for Mindful Educational Improvement (Educational Psychology .28) (2014. VIII, 207 S. 225 mm)
  • 洋書

Beyond Actions : Psychology of Action Research for Mindful Educational Improvement (Educational Psychology .28) (2014. VIII, 207 S. 225 mm)  Paperback,  言語:ENG

Inoue, Norijuki

  • ウェブストア価格 ¥10,785(本体¥9,805)
  • PETER LANG(2014発売)
  • ポイント 98pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Beyond Actions : Psychology of Action Research for Mindful Educational Improvement (Educational Psychology .28) (2014. VIII, 207 S. 230 mm)
  • 洋書

Beyond Actions : Psychology of Action Research for Mindful Educational Improvement (Educational Psychology .28) (2014. VIII, 207 S. 230 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Inoue, Norijuki

  • ウェブストア価格 ¥41,565(本体¥37,787)
  • PETER LANG(2014発売)
  • ポイント 377pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Helping Students to Write Successful Paper Titles (2013. XII, 107 S. 230 mm)
  • 洋書

Helping Students to Write Successful Paper Titles (2013. XII, 107 S. 230 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Ogede, Ode

  • ウェブストア価格 ¥13,087(本体¥11,898)
  • PETER LANG(2013発売)
  • ポイント 118pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Using Concept Mapping to Foster Adaptive Expertise : Enhancing Teacher Metacognitive Learning to Improve Student Academic Performance (Educational Psychology .29) (2014. VIII, 263 S. 225 mm)
  • 洋書

Using Concept Mapping to Foster Adaptive Expertise : Enhancing Teacher Metacognitive Learning to Improve Student Academic Performance (Educational Psychology .29) (2014. VIII, 263 S. 225 mm)  Paperback,  言語:ENG

Salmon, Diane/Kelly, Melissa

  • ウェブストア価格 ¥11,123(本体¥10,112)
  • PETER LANG(2014発売)
  • ポイント 101pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Using Concept Mapping to Foster Adaptive Expertise : Enhancing Teacher Metacognitive Learning to Improve Student Academic Performance (Educational Psychology .29) (2015. VIII, 263 S. 230 mm)
  • 洋書

Using Concept Mapping to Foster Adaptive Expertise : Enhancing Teacher Metacognitive Learning to Improve Student Academic Performance (Educational Psychology .29) (2015. VIII, 263 S. 230 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Salmon, Diane/ Kelly, Melissa

  • ウェブストア価格 ¥41,565(本体¥37,787)
  • PETER LANG(2015発売)
  • ポイント 377pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。