Drugs, Identity and Stigma
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Drugs, Identity and Stigma  Hardcover

Addison, Michelle (EDT)/ McGovern, William (EDT)/ McGovern, Ruth (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥30,748(本体¥27,953)
  • Springer Nature Switzerland AG(2022/07発売)
  • ポイント 279pt
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Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice (2024)
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Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice (2024)  Hardcover,  言語:ENG

Ozuem, Wilson (EDT)/ Ranfagni, Silvia (EDT)/ Willis, Michelle (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥43,927(本体¥39,934)
  • Palgrave Macmillan(2024/04発売)
  • ポイント 399pt
  • 海外取次在庫
Digital Marketing Strategies for Value Co-creation : Models and Approaches for Online Brand Communities (2022. xvii, 248 S. XVII, 248 p. 10 illus. 210 mm)
  • 洋書

Digital Marketing Strategies for Value Co-creation : Models and Approaches for Online Brand Communities (2022. xvii, 248 S. XVII, 248 p. 10 illus. 210 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Ozuem, Wilson/Willis, Michelle

  • ウェブストア価格 ¥33,414(本体¥30,377)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING;(2022発売)
  • ポイント 303pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Digital Marketing Strategies for Value Co-Creation : Models and Approaches for Online Brand Communities (2. Aufl. 2025. xxi, 311 S. XXI, 311 p. 13 illus. 210 mm)
  • 洋書
  • 電子版あり

Digital Marketing Strategies for Value Co-Creation : Models and Approaches for Online Brand Communities (2. Aufl. 2025. xxi, 311 S. XXI, 311 p. 13 illus. 210 mm)  Hardcover

Ozuem, Wilson/Willis, Michelle

  • ウェブストア価格 ¥41,768(本体¥37,971)
  • SPRINGER, BERLIN; PALGRAVE MACMILLAN(2025発売)
  • ポイント 379pt
  • 海外取次在庫