Analyzing Consumer Acquisition Pattern: An Empirical Evidence (2017. 288 S. 220 mm)
  • 洋書

Analyzing Consumer Acquisition Pattern: An Empirical Evidence (2017. 288 S. 220 mm)  Paperback

Vashishtha, Swati/ Sharma, Sandhir

  • ウェブストア価格 ¥15,589(本体¥14,172)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2017発売)
  • ポイント 141pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Quality Management Practices of Electronics Industry In Northern India (2016. 244 S. 220 mm)
  • 洋書

Quality Management Practices of Electronics Industry In Northern India (2016. 244 S. 220 mm)  Paperback

Dey, Salil/ Sharma, Sandhir/ Dutt, Sunil

  • ウェブストア価格 ¥14,547(本体¥13,225)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2016発売)
  • ポイント 132pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Employee Engagement in Indian Banking Sector (2017. 212 S. 220 mm)
  • 洋書

Employee Engagement in Indian Banking Sector (2017. 212 S. 220 mm)  Paperback

Dutta, Hitakshi/ Sharma, Sandhir

  • ウェブストア価格 ¥18,191(本体¥16,538)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2017発売)
  • ポイント 165pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Big Data : A Road Map for Successful Digital Marketing (2022. X, 244 S. 4 b/w and 29 col. ill., 28 b/w tbl. 240 mm)
  • 洋書

Big Data : A Road Map for Successful Digital Marketing (2022. X, 244 S. 4 b/w and 29 col. ill., 28 b/w tbl. 240 mm)  Hardcover

Herausgegeben:Singh, Amandeep/ Bansal, Rohit/ Sharma, Sandhir

  • ウェブストア価格 ¥26,012(本体¥23,648)
  • DE GRUYTER(2022発売)
  • ポイント 236pt
  • 海外取次在庫