Shopping Enjoyment and Online Impulsive Buying : Determinants of Shopping Enjoyment and Its Effect on Online Impulsive Buying (2023. 140 S. 220 mm)
  • 洋書

Shopping Enjoyment and Online Impulsive Buying : Determinants of Shopping Enjoyment and Its Effect on Online Impulsive Buying (2023. 140 S. 220 mm)  Paperback

M., Dr. Ruby Evangelin/S., Dr. Vasantha

  • ウェブストア価格 ¥17,044(本体¥15,495)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2023発売)
  • ポイント 154pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
The Trending Social Media Usage, eWOM And User-created Content : on Creating Purchase Intention via Digital Platforms (2022. 120 S. 220 mm)
  • 洋書

The Trending Social Media Usage, eWOM And User-created Content : on Creating Purchase Intention via Digital Platforms (2022. 120 S. 220 mm)  Paperback

Sulthana, Dr. A. Navitha/Vasantha, Dr. S.

  • ウェブストア価格 ¥15,065(本体¥13,696)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2022発売)
  • ポイント 136pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。