IMPACT OF MARKETING STRATEGIES : ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA (2011. 88 S.)
  • 洋書

IMPACT OF MARKETING STRATEGIES : ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA (2011. 88 S.)  Paperback

Samuel Taiwo, Akinyele/ Sophia Opeyemi, Odutola

  • ウェブストア価格 ¥12,752(本体¥11,593)
  • DICTUS PUBLISHING(2011発売)
  • ポイント 115pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
The Role of E-BUSINESS in Optimizing Performance in Nigerian Banks : Role of E- business in Optimizing performance (2011. 112 S. 220 mm)
  • 洋書

The Role of E-BUSINESS in Optimizing Performance in Nigerian Banks : Role of E- business in Optimizing performance (2011. 112 S. 220 mm)  Paperback

Samuel Taiwo, Akinyele/ Chukwunonso, Mbanefo Chike

  • ウェブストア価格 ¥12,752(本体¥11,593)
  • DICTUS PUBLISHING(2011発売)
  • ポイント 115pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。