Students'Attitude Towards Advertising in Higher Education Institutions : A Malaysian Perspective (2011. 156 S.)
  • 洋書

Students'Attitude Towards Advertising in Higher Education Institutions : A Malaysian Perspective (2011. 156 S.)  Paperback

Munusamy, Jayaraman/ Chee Hoo, Wong/ Shankar, .

  • ウェブストア価格 ¥14,595(本体¥13,269)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2011発売)
  • ポイント 132pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
The Competitive Advantages In Private Higher Education : A Case in Malaysia (Aufl. 2011. 92 S.)
  • 洋書

The Competitive Advantages In Private Higher Education : A Case in Malaysia (Aufl. 2011. 92 S.)  Paperback

Chelliah, Shankar/ Kanapathy, Sonia Nanthenny/ Munusamy, Jayaraman

  • ウェブストア価格 ¥12,122(本体¥11,020)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2011発売)
  • ポイント 110pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
COMPETITIVE ADVANTAGE AND CUSTOMER SATISFACTION IN HEALTH INDUSTRY : A STUDY IN PRIVATE HOSPITALS IN MALAYSIA (2010. 144 S.)
  • 洋書

COMPETITIVE ADVANTAGE AND CUSTOMER SATISFACTION IN HEALTH INDUSTRY : A STUDY IN PRIVATE HOSPITALS IN MALAYSIA (2010. 144 S.)  Paperback

Krishnan, Thilagavathi/ Chelliah, Shankar/ Munusamy, Jayaraman

  • ウェブストア価格 ¥14,595(本体¥13,269)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2010発売)
  • ポイント 132pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
THE DETERMINANTS OF CONSUMER BUYING BEHAVIOUR IN MOBILE PHONE INDUSTRY : In the perspectives of Malaysia (2010. 64 S.)
  • 洋書

THE DETERMINANTS OF CONSUMER BUYING BEHAVIOUR IN MOBILE PHONE INDUSTRY : In the perspectives of Malaysia (2010. 64 S.)  Paperback

Munusamy, Jayaraman/ Tat Lim, Cheam/ Chelliah, Shankar

  • ウェブストア価格 ¥12,122(本体¥11,020)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2010発売)
  • ポイント 110pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Students  Satisfaction Level in Private Higher Education : A Case in Malaysia (2010. 72 S.)
  • 洋書

Students Satisfaction Level in Private Higher Education : A Case in Malaysia (2010. 72 S.)  Paperback

Munusamy, Jayaraman/ Selvarajah, Tharmaraj/ Chelliah, Shankar

  • ウェブストア価格 ¥12,122(本体¥11,020)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2010発売)
  • ポイント 110pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
THE EFFECTIVENESS OF ONLINE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT PRACTICES : A Case of a Malaysian MNC (2010. 68 S.)
  • 洋書

THE EFFECTIVENESS OF ONLINE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT PRACTICES : A Case of a Malaysian MNC (2010. 68 S.)  Paperback

Munusamy, Jayaraman/ Silvarajoo, Puvaneswary/ Chelliah, Shankar

  • ウェブストア価格 ¥12,122(本体¥11,020)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2010発売)
  • ポイント 110pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Impulse Buying Behavior in Shopping Malls: A Malaysian Perspective : The Impulse Buying Behavior Among Consumers in the Shopping Malls in Malaysia (2010. 112 S.)
  • 洋書

Impulse Buying Behavior in Shopping Malls: A Malaysian Perspective : The Impulse Buying Behavior Among Consumers in the Shopping Malls in Malaysia (2010. 112 S.)  Paperback

Munusamy, Jayaraman/ Lau/ Shankar, C.

  • ウェブストア価格 ¥12,122(本体¥11,020)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2010発売)
  • ポイント 110pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。