THE DETERMINANTS OF VIRTUAL BANKING ADOPTION IN MALAYSIAN MARKET : VIRTUAL BANKING ADOPTION IN MALAYSIAN MARKET (2023. 180 S. 220 mm)
  • 洋書

THE DETERMINANTS OF VIRTUAL BANKING ADOPTION IN MALAYSIAN MARKET : VIRTUAL BANKING ADOPTION IN MALAYSIAN MARKET (2023. 180 S. 220 mm)  Paperback

Annamalah, Sanmugam/Sue Wei, Chong

  • ウェブストア価格 ¥20,794(本体¥18,904)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2023発売)
  • ポイント 189pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Healthy Working Environment in Small Medium Enterprises (SMEs) : Contexts and Arrangements for Healthy Working Environment in Small Medium Enterprises (SMEs) (2020. 76 S. 220 mm)
  • 洋書

Healthy Working Environment in Small Medium Enterprises (SMEs) : Contexts and Arrangements for Healthy Working Environment in Small Medium Enterprises (SMEs) (2020. 76 S. 220 mm)  Paperback

Annamalah, Sanmugam/ Jia Ming, Zhang

  • ウェブストア価格 ¥10,384(本体¥9,440)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2020発売)
  • ポイント 94pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Tourist's Purchase Behaviour in Malaysia : Factors influencing tourist's purchase behaviour (2020. 80 S. 220 mm)
  • 洋書

Tourist's Purchase Behaviour in Malaysia : Factors influencing tourist's purchase behaviour (2020. 80 S. 220 mm)  Paperback

Annamalah, Sanmugam/ Ye, Song

  • ウェブストア価格 ¥10,384(本体¥9,440)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2020発売)
  • ポイント 94pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Brand Loyalty Influencing Consumer's Purchasing Behaviours : Consumers Continuous Purchasing Intentions and Behaviours (2020. 68 S. 220 mm)
  • 洋書

Brand Loyalty Influencing Consumer's Purchasing Behaviours : Consumers Continuous Purchasing Intentions and Behaviours (2020. 68 S. 220 mm)  Paperback

Annamalah, Sanmugam/ Linghan, Kong

  • ウェブストア価格 ¥10,384(本体¥9,440)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2020発売)
  • ポイント 94pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Capital Financing Options for SMEs in Nigerian Agribusiness (2018. 64 S. 220 mm)
  • 洋書

Capital Financing Options for SMEs in Nigerian Agribusiness (2018. 64 S. 220 mm)  Paperback

Annamalah, Sanmugam/ Binta Obehi, Abdul Salam

  • ウェブストア価格 ¥10,384(本体¥9,440)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2018発売)
  • ポイント 94pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Service Quality and Customer Satisfaction of Budget Hotels in China (2018. 76 S. 220 mm)
  • 洋書

Service Quality and Customer Satisfaction of Budget Hotels in China (2018. 76 S. 220 mm)  Paperback

Annamalah, Sanmugam/ Zheng Yi, Qu

  • ウェブストア価格 ¥10,384(本体¥9,440)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2018発売)
  • ポイント 94pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Analysis of Employees Turnover intention in Malaysian Commercial Banks (2016. 116 S. 220 mm)
  • 洋書

Analysis of Employees Turnover intention in Malaysian Commercial Banks (2016. 116 S. 220 mm)  Paperback

Annamalah, Sanmugam/ Subramaniam, Suguna

  • ウェブストア価格 ¥14,287(本体¥12,989)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2016発売)
  • ポイント 129pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
De-tariffication in Malaysian General Insurance: A case study in AIG (2016. 92 S. 220 mm)
  • 洋書

De-tariffication in Malaysian General Insurance: A case study in AIG (2016. 92 S. 220 mm)  Paperback

Annamalah, Sanmugam/ Ow Han Lin, Edward

  • ウェブストア価格 ¥14,287(本体¥12,989)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2016発売)
  • ポイント 129pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Factors determining Consumer Adoption of Internet Banking : Internet Banking, Adoption, Demographics, Econometrics, Profiling (Aufl. 2012. 156 S. 220 mm)
  • 洋書

Factors determining Consumer Adoption of Internet Banking : Internet Banking, Adoption, Demographics, Econometrics, Profiling (Aufl. 2012. 156 S. 220 mm)  Paperback

Annamalah, Sanmugam

  • ウェブストア価格 ¥15,354(本体¥13,959)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2012発売)
  • ポイント 139pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。