The Role of Brands in an Era of Over-Information
  • 洋書

The Role of Brands in an Era of Over-Information  言語:ENG

Correia, Ricardo Fontes (EDT)/ Venciūtė, Dominyka (EDT)/ Sousa, Bruno Miguel (EDT)

  • Business Science Reference(2023/08発売)
  • ご注文いただけません
Strengthening SME Performance through Social Media Adoption and Usage
  • 洋書

Strengthening SME Performance through Social Media Adoption and Usage  Paperback,  言語:ENG

Qalati, Sikandar Ali (EDT)/ Ostic, Dragana (EDT)/ Bansal, Rohit (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,592(本体¥35,993)
  • Business Science Reference(2023/03発売)
  • ポイント 359pt
  • 海外取次在庫
Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 1 (Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships") 〈1〉
  • 洋書

Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 1 (Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships") 〈1〉  Hardcover,  言語:ENG

Management Association, Information R.(EDT)

  • ウェブストア価格 ¥123,467(本体¥112,243)
  • Business Science Reference(2022/05発売)
  • ポイント 1,122pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 2 (Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships") 〈2〉
  • 洋書

Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 2 (Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships") 〈2〉  Hardcover,  言語:ENG

Management Association, Information R.(EDT)

  • ウェブストア価格 ¥123,467(本体¥112,243)
  • Business Science Reference(2022/05発売)
  • ポイント 1,122pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 3 (Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships") 〈3〉
  • 洋書

Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 3 (Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships") 〈3〉  Hardcover,  言語:ENG

Management Association, Information R.(EDT)

  • ウェブストア価格 ¥123,467(本体¥112,243)
  • Business Science Reference(2022/05発売)
  • ポイント 1,122pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 4 (Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships") 〈4〉
  • 洋書

Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 4 (Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships") 〈4〉  Hardcover,  言語:ENG

Management Association, Information R.(EDT)

  • ウェブストア価格 ¥123,467(本体¥112,243)
  • Business Science Reference(2022/05発売)
  • ポイント 1,122pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships
  • 洋書

Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships  言語:ENG

Management Association, Information Resources (EDT)

  • Business Science Reference(2022/05発売)
  • ご注文いただけません
Innovations and Applications of AI, IoT, and Cognitive Technologies
  • 洋書

Innovations and Applications of AI, IoT, and Cognitive Technologies  Paperback,  言語:ENG

Zhao, Jingyuan (EDT)/ Kumar, V. Vinoth (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥53,993(本体¥49,085)
  • Business Science Reference(2021/12発売)
  • ポイント 490pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Security, Data Analytics, and Energy-Aware Solutions in the IoT
  • 洋書

Security, Data Analytics, and Energy-Aware Solutions in the IoT  Hardcover,  言語:ENG

Hei, Xiali (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥52,096(本体¥47,360)
  • Business Science Reference(2021/12発売)
  • ポイント 473pt
  • 海外取次在庫
Security, Data Analytics, and Energy-Aware Solutions in the IoT
  • 洋書

Security, Data Analytics, and Energy-Aware Solutions in the IoT  Paperback,  言語:ENG

Hei, Xiali (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,592(本体¥35,993)
  • Business Science Reference(2021/12発売)
  • ポイント 359pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Emerging Trends in IoT and Integration with Data Science
  • 洋書

Emerging Trends in IoT and Integration with Data Science  Hardcover,  言語:ENG

Taser, Pelin Yildirim (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥52,096(本体¥47,360)
  • Business Science Reference(2021/11発売)
  • ポイント 473pt
  • 海外取次在庫
Emerging Trends in IoT and Integration with Data Science, Cloud Computing, and Big Data Analytics
  • 洋書

Emerging Trends in IoT and Integration with Data Science, Cloud Computing, and Big Data Analytics  Paperback,  言語:ENG

Taser, Pelin Yildirim (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,592(本体¥35,993)
  • Business Science Reference(2021/11発売)
  • ポイント 359pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
人工知能、IoTと認知テクノロジーのイノベーションと応用:研究ハンドブック<br>Innovations and Applications of AI, IoT, and Cognitive Technologies
  • 洋書

人工知能、IoTと認知テクノロジーのイノベーションと応用:研究ハンドブック
Innovations and Applications of AI, IoT, and Cognitive Technologies
 Hardcover,  言語:ENG

Zhao, Jingyuan (EDT)/ Kumar, V. Vinoth (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥75,017(本体¥68,198)
  • Business Science Reference(2021/06発売)
  • ポイント 681pt
  • 海外取次在庫
Transforming the Internet of Things for Next-Generation Smart Systems
  • 洋書

Transforming the Internet of Things for Next-Generation Smart Systems  Paperback,  言語:ENG

Alankar, Bhavya (EDT)/ Kaur, Harleen (EDT)/ Chauhan, Ritu (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥42,718(本体¥38,835)
  • Business Science Reference(2021/06発売)
  • ポイント 388pt
  • 海外取次在庫
Transforming the Internet of Things for Next-Generation Smart Systems
  • 洋書

Transforming the Internet of Things for Next-Generation Smart Systems  Hardcover,  言語:ENG

Alankar, Bhavya (EDT)/ Kaur, Harleen (EDT)/ Chauhan, Ritu (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥56,262(本体¥51,148)
  • Business Science Reference(2021/06発売)
  • ポイント 511pt
  • 海外取次在庫
Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business
  • 洋書

Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business  Hardcover,  言語:ENG

Information Resources Management Association (COR)

  • ウェブストア価格 ¥116,590(本体¥105,991)
  • Business Science Reference(2021/05発売)
  • ポイント 1,059pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business
  • 洋書

Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business  Hardcover,  言語:ENG

Information Resources Management Association (COR)

  • ウェブストア価格 ¥116,590(本体¥105,991)
  • Business Science Reference(2021/05発売)
  • ポイント 1,059pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business
  • 洋書

Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business  Hardcover,  言語:ENG

Information Resources Management Association (COR)

  • ウェブストア価格 ¥116,590(本体¥105,991)
  • Business Science Reference(2021/05発売)
  • ポイント 1,059pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business
  • 洋書

Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business  Hardcover,  言語:ENG

Information Resources Management Association (COR)

  • ウェブストア価格 ¥116,590(本体¥105,991)
  • Business Science Reference(2021/05発売)
  • ポイント 1,059pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business
  • 洋書

Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business  言語:ENG

Management Association, Information Resources (EDT)

  • Business Science Reference(2021/05発売)
  • ご注文いただけません