ブランド選択の行動経済学<br>The Behavioural Economics of Brand Choice
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ブランド選択の行動経済学
The Behavioural Economics of Brand Choice
 Hardcover,  言語:ENG

Foxall, Gordon R./ Olivera-castro, Jorge M./ Schrezenmaier, Teresa C.

  • ウェブストア価格 ¥11,380(本体¥10,346)
  • Palgrave Macmillan(2007/11発売)
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Marketing Psychology : The Paradigm in the Wings -- Hardback
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Marketing Psychology : The Paradigm in the Wings -- Hardback  Hardcover

Foxall, Gordon R.

  • ウェブストア価格 ¥22,764(本体¥20,695)
  • Palgrave Macmillan(1997/09発売)
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Perspectives on Consumer Choice : From Behavior to Action, from Action to Agency
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Perspectives on Consumer Choice : From Behavior to Action, from Action to Agency  Paperback,  言語:ENG

Foxall, Gordon R.

  • ウェブストア価格 ¥11,380(本体¥10,346)
  • Palgrave Macmillan(2018/09発売)
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消費者による選択の解明<br>Explaining Consumer Choice
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消費者による選択の解明
Explaining Consumer Choice
 Hardcover,  言語:ENG

Foxall, Gordon R.

  • ウェブストア価格 ¥11,380(本体¥10,346)
  • Palgrave Macmillan(2007/10発売)
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マーケティング企業の理論:消費者志向の要請への対応<br>The Theory of the Marketing Firm : Responding to the Imperatives of Consumer-orientation
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マーケティング企業の理論:消費者志向の要請への対応
The Theory of the Marketing Firm : Responding to the Imperatives of Consumer-orientation
 Hardcover,  言語:ENG

Foxall, Gordon R.

  • ウェブストア価格 ¥33,113(本体¥30,103)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/11発売)
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The Theory of the Marketing Firm : Responding to the Imperatives of Consumer-orientation (2021)
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The Theory of the Marketing Firm : Responding to the Imperatives of Consumer-orientation (2021)  Paperback,  言語:ENG

Foxall, Gordon R.

  • ウェブストア価格 ¥33,113(本体¥30,103)
  • Springer Nature Switzerland AG(2022/11発売)
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The Marketing Firm, Volume II : Market Behaviour Analysis (2025. vi, 236 S. VI, 236 p. 19 illus. 210 mm)
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The Marketing Firm, Volume II : Market Behaviour Analysis (2025. vi, 236 S. VI, 236 p. 19 illus. 210 mm)  Hardcover

Herausgegeben:Sigurdsson, Valdimar/ R. Foxall, Gordon

  • ウェブストア価格 ¥44,997(本体¥40,907)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER NATURE SWITZERLAND; PALGRA(2025発売)
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The Marketing Firm, Volume I : Recent Theoretical and Empirical Developments (2025. ii, 387 S. II, 387 p. 33 illus., 22 illus. in color. 210 mm)
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The Marketing Firm, Volume I : Recent Theoretical and Empirical Developments (2025. ii, 387 S. II, 387 p. 33 illus., 22 illus. in color. 210 mm)  Hardcover

Herausgegeben:Sigurdsson, Valdimar/ R. Foxall, Gordon

  • ウェブストア価格 ¥47,644(本体¥43,313)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER NATURE SWITZERLAND; PALGRA(2025発売)
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  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
The Continuum of Consumer Choice (Routledge Studies in Marketing)
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The Continuum of Consumer Choice (Routledge Studies in Marketing)  Hardcover,  言語:ENG

Foxall, Gordon R.

  • ウェブストア価格 ¥37,254(本体¥33,868)
  • Routledge(2024/03発売)
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The Continuum of Consumer Choice (Routledge Studies in Marketing)
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The Continuum of Consumer Choice (Routledge Studies in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Foxall, Gordon R.

  • ウェブストア価格 ¥11,795(本体¥10,723)
  • Routledge(2025/07発売)
  • ポイント 107pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。