The Consumer on the Home Front : Second World War Civilian Consumption in Comparative Perspective (Studies of the German Historical Institute, London)
  • 洋書

The Consumer on the Home Front : Second World War Civilian Consumption in Comparative Perspective (Studies of the German Historical Institute, London)

Berghoff, Hartmut/Logemann, Jan/Römer, Felix

  • German Historical Institute London(2017/02発売)
  • ご注文いただけません
消費者信用の発展:グローバルな考察<br>The Development of Consumer Credit in Global Perspective : Business, Regulation, and Culture (Worlds of Consumption)
  • 洋書

消費者信用の発展:グローバルな考察
The Development of Consumer Credit in Global Perspective : Business, Regulation, and Culture (Worlds of Consumption)
 Hardcover,  言語:ENG

Logemann, Jan (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,226(本体¥10,206)
  • Palgrave Macmillan(2012/07発売)
  • ポイント 102pt
  • 海外取次在庫
Engineered to Sell : European migr s and the Making of Consumer Capitalism
  • 洋書

Engineered to Sell : European migr s and the Making of Consumer Capitalism  Hardcover,  言語:ENG

Logemann, Jan L

  • ウェブストア価格 ¥23,069(本体¥20,972)
  • University of Chicago Press(2019/10発売)
  • ポイント 209pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Engineered to Sell : European migr s and the Making of Consumer Capitalism
  • 洋書

Engineered to Sell : European migr s and the Making of Consumer Capitalism  Paperback,  言語:ENG

Logemann, Jan L

  • ウェブストア価格 ¥7,757(本体¥7,052)
  • University of Chicago Press(2019/10発売)
  • ポイント 70pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
西独と米国に見る戦後の消費文化の岐路<br>Trams or Tailfins? : Public and Private Prosperity in Postwar West Germany and the United States
  • 洋書

西独と米国に見る戦後の消費文化の岐路
Trams or Tailfins? : Public and Private Prosperity in Postwar West Germany and the United States
 Hardcover,  言語:ENG

Logemann, Jan L.

  • ウェブストア価格 ¥11,432(本体¥10,393)
  • University of Chicago Press(2012/11発売)
  • ポイント 103pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Consumer Engineering, 1920s-1970s : Marketing between Expert Planning and Consumer Responsiveness (Worlds of Consumption) (2019)
  • 洋書
  • 電子版あり

Consumer Engineering, 1920s-1970s : Marketing between Expert Planning and Consumer Responsiveness (Worlds of Consumption) (2019)  Hardcover,  言語:ENG

Logemann, Jan (EDT)/ Cross, Gary (EDT)/ Köhler, Ingo (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥24,497(本体¥22,270)
  • Springer Nature Switzerland AG(2019/06発売)
  • ポイント 222pt
  • 海外取次在庫
Consumer Engineering, 1920s-1970s : Marketing between Expert Planning and Consumer Responsiveness (Worlds of Consumption) (2019)
  • 洋書

Consumer Engineering, 1920s-1970s : Marketing between Expert Planning and Consumer Responsiveness (Worlds of Consumption) (2019)  Paperback,  言語:ENG

Logemann, Jan (EDT)/ Cross, Gary (EDT)/ Köhler, Ingo (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥18,372(本体¥16,702)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/08発売)
  • ポイント 167pt
  • 海外取次在庫
Schulden machen : Praktiken der Staatsverschuldung im langen 20. Jahrhundert (2023. 399 S. 218 mm)
  • 洋書

Schulden machen : Praktiken der Staatsverschuldung im langen 20. Jahrhundert (2023. 399 S. 218 mm)  Hardcover

Herausgegeben:Logemann, Jan/ Middendorf, Stefanie/ Rischbieter, Laura/Mitarbeit:Logemann, Jan/ Middendorf, Stefanie/ Rischbieter, Laura/ Fastenrath, Florian/ Haffert, Lukas/ Heide, Arjen van der/ Needham

  • ウェブストア価格 ¥6,883(本体¥6,258)
  • CAMPUS VERLAG(2023発売)
  • ポイント 62pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Seminar Geschichte. Konsumgeschichte (De Gruyter Studium)
  • 洋書

Seminar Geschichte. Konsumgeschichte (De Gruyter Studium)

Logemann, Jan/Kreis, Reinhild

  • OLDENBOURG(2022/08発売)
  • ご注文いただけません
Konsum im 19. und 20. Jahrhundert (Handbücher zur Wirtschaftsgeschichte)
  • 洋書

Konsum im 19. und 20. Jahrhundert (Handbücher zur Wirtschaftsgeschichte)

Herausgegeben von Kleinschmidt, Christian/Logemann, Jan

  • DE GRUYTER(2020/11発売)
  • ご注文いただけません