Selling Blue Elephants : Wie man Produkte kreiert, von denen der Konsument heute noch nicht weiß, dass er morgen nicht mehr auf sie verzichten kann (2007. 272 S. 233 mm)
  • 洋書

Selling Blue Elephants : Wie man Produkte kreiert, von denen der Konsument heute noch nicht weiß, dass er morgen nicht mehr auf sie verzichten kann (2007. 272 S. 233 mm)  Hardcover

Moskowitz, Dr. Howard/Gofman, Alex

  • ウェブストア価格 ¥3,751(本体¥3,410)
  • FINANZBUCH VERLAG(2007発売)
  • ポイント 34pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Systematic Consumer-Driven Innovation in Mature Food Categories : Applications of Rule Developing Experimentation (2010. 228 S.)
  • 洋書

Systematic Consumer-Driven Innovation in Mature Food Categories : Applications of Rule Developing Experimentation (2010. 228 S.)  Paperback

Gofman, Alex

  • ウェブストア価格 ¥19,769(本体¥17,972)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2010発売)
  • ポイント 179pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Premium by Design : How to Understand, Design and Market High End Products
  • 洋書

Premium by Design : How to Understand, Design and Market High End Products  Paperback,  言語:ENG

Bevolo, Marco/ Gofman, Alex

  • ウェブストア価格 ¥9,857(本体¥8,961)
  • Routledge(2024/06発売)
  • ポイント 89pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
プレミアムの設計:ハイエンド商品のマーケティング<br>Premium by Design : How to Understand, Design and Market High End Products
  • 洋書
  • 電子版あり

プレミアムの設計:ハイエンド商品のマーケティング
Premium by Design : How to Understand, Design and Market High End Products
 Hardcover,  言語:ENG

Bevolo, Marco/ Gofman, Alex

  • ウェブストア価格 ¥39,859(本体¥36,236)
  • Routledge(2011/03発売)
  • ポイント 362pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)