Consumers' Perception Toward Green Food Consumption : Malaysians Consumption Behavior towards Green Food (2017. 212 S. 220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Consumers' Perception Toward Green Food Consumption : Malaysians Consumption Behavior towards Green Food (2017. 212 S. 220 mm)  Paperback

Kit Teng, Phuah/ Rezai, Golnaz/ Shamsudin, Mad Nasir

  • ウェブストア価格 ¥11,814(本体¥10,740)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2017発売)
  • ポイント 535pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Consumers' Confidence in Halal Labeled Manufactured Food : Malaysians Purchase Intentions of Halal Manufactured Food Products (Aufl. 2012. 216 S. 220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Consumers' Confidence in Halal Labeled Manufactured Food : Malaysians Purchase Intentions of Halal Manufactured Food Products (Aufl. 2012. 216 S. 220 mm)  Paperback

Rezai, Golnaz/ Mohamed, Zainal Abidin/ Shamsudin, Mad Nasir

  • ウェブストア価格 ¥20,334(本体¥18,486)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2012発売)
  • ポイント 920pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Consumers' Acceptance of Natural and Synthetic Functional Food : Malaysians Consumption Behaviour towards Natural and Synthetic Functional Food (2016. 392 S. 220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Consumers' Acceptance of Natural and Synthetic Functional Food : Malaysians Consumption Behaviour towards Natural and Synthetic Functional Food (2016. 392 S. 220 mm)  Paperback

Kit Teng, Phuah/ Mohamed, Zainal Abidin/ Shamsudin, Mad Nasir

  • ウェブストア価格 ¥14,130(本体¥12,846)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2016発売)
  • ポイント 640pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。