The Trending Social Media Usage, eWOM And User-created Content : on Creating Purchase Intention via Digital Platforms (2022. 120 S. 220 mm)
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The Trending Social Media Usage, eWOM And User-created Content : on Creating Purchase Intention via Digital Platforms (2022. 120 S. 220 mm)  Paperback

Sulthana, Dr. A. Navitha/Vasantha, Dr. S.

  • ウェブストア価格 ¥15,239(本体¥13,854)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2022発売)
  • ポイント 138pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Shopping Enjoyment and Online Impulsive Buying : Determinants of Shopping Enjoyment and Its Effect on Online Impulsive Buying (2023. 140 S. 220 mm)
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Shopping Enjoyment and Online Impulsive Buying : Determinants of Shopping Enjoyment and Its Effect on Online Impulsive Buying (2023. 140 S. 220 mm)  Paperback

M., Dr. Ruby Evangelin/S., Dr. Vasantha

  • ウェブストア価格 ¥17,241(本体¥15,674)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2023発売)
  • ポイント 156pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。