D.A.アーカー(共)著/戦略市場経営(第12版)<br>Strategic Market Management (12TH)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

D.A.アーカー(共)著/戦略市場経営(第12版)
Strategic Market Management (12TH)
 Paperback,  言語:ENG

Aaker, David A./ Moorman, Christine

  • ウェブストア価格 ¥19,135(本体¥17,396)
  • John Wiley & Sons Inc(2024/01発売)
  • ポイント 346pt
  • 海外取次在庫
Strategic Market Management (11TH)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Strategic Market Management (11TH)  Paperback,  言語:ENG

Aaker, David A./ Moorman, Christine

  • ウェブストア価格 ¥24,528(本体¥22,299)
  • John Wiley & Sons Inc(2021/09発売)
  • ポイント 444pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Marketing Research (13TH)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Marketing Research (13TH)  Paperback,  言語:ENG

Kumar, V./ Leone, Robert P./ Aaker, David A.

  • ウェブストア価格 ¥37,424(本体¥34,022)
  • John Wiley & Sons Inc(2020/08発売)
  • ポイント 680pt
  • 海外取次在庫
D.A.アーカー『ブランド・ポートフォリオ戦略:事業の相乗効果を生み出すブランド体系』(原書)<br>Brand Portfolio Strategy : Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage, and Clarity
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

D.A.アーカー『ブランド・ポートフォリオ戦略:事業の相乗効果を生み出すブランド体系』(原書)
Brand Portfolio Strategy : Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage, and Clarity
 Paperback,  言語:ENG

Aaker, David A.

  • ウェブストア価格 ¥5,198(本体¥4,726)
  • Simon & Schuster(2020/04発売)
  • ポイント 94pt
  • 海外取次在庫
Three Threats to Brand Relevance : Strategies That Work
  • 洋書
  • 電子版あり
  • ポイントキャンペーン

Three Threats to Brand Relevance : Strategies That Work  Paperback,  言語:ENG

Aaker, David A.

  • Jossey-Bass Inc Pub(2017/05発売)
  • ご注文いただけません
Brand Relevance : Making Competitors Irrelevant (MP3 UNA)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Brand Relevance : Making Competitors Irrelevant (MP3 UNA)  Spoken-word compact disc,  言語:ENG

Aaker, David A./ Ashby, Mark (NRT)

  • Audible Studios on Brilliance audio(2016/03発売)
  • ご注文いただけません
Marketing Research
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Marketing Research

Aaker, David A./Kumar, V./Leone, Robert P.

  • John Wiley & Sons Inc(2016/01発売)
  • ご注文いただけません
Marken erfolgreich gestalten, m. 1 Buch, m. 1 E-Book : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. E-Book inside. Zugangscode im Buch (1. Aufl. 2015. xvii, 194 S. XVII, 194 S. 10 Abb. Book + eBook. 240 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Marken erfolgreich gestalten, m. 1 Buch, m. 1 E-Book : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. E-Book inside. Zugangscode im Buch (1. Aufl. 2015. xvii, 194 S. XVII, 194 S. 10 Abb. Book + eBook. 240 mm)

Aaker, David A./Stahl, Florian/Stoeckle, Felix

  • ウェブストア価格 ¥10,330(本体¥9,391)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER FACHMEDIEN WIESBADEN; MORG(2015発売)
  • ポイント 186pt
  • 海外取次在庫
Strategic Market Management (Strategic Market Managment) (10TH)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Strategic Market Management (Strategic Market Managment) (10TH)  Paperback,  言語:ENG

Aaker, David A.

  • John Wiley & Sons Inc(2013/10発売)
  • ご注文いただけません
Markenrelevanz : Erfolgreich Wettbewerber ausschalten. Mit europäischen Fallbeispielen (1. Aufl., aktualis. Ausg. 2013. 168 S. 143 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Markenrelevanz : Erfolgreich Wettbewerber ausschalten. Mit europäischen Fallbeispielen (1. Aufl., aktualis. Ausg. 2013. 168 S. 143 mm)  Hardcover

Aaker, David A./ UEbersetzung: Reit, Birgit

  • ウェブストア価格 ¥3,432(本体¥3,120)
  • WILEY-VCH(2013発売)
  • ポイント 62pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)