D.R.レーマンのマーケティング研究への貢献 第2巻:分析手法<br>The Research Contributions of Donald R. Lehmann to Marketing, Volume 2 : Analysis Methods (Great Thinkers in Marketing) (2025. ii, 394 S. II, 394 p. 70 illus., 12 illus. in color. 235 mm)
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D.R.レーマンのマーケティング研究への貢献 第2巻:分析手法
The Research Contributions of Donald R. Lehmann to Marketing, Volume 2 : Analysis Methods (Great Thinkers in Marketing) (2025. ii, 394 S. II, 394 p. 70 illus., 12 illus. in color. 235 mm)
 Hardcover

Herausgegeben:Netzer, Oded

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  • SPRINGER, BERLIN; PALGRAVE MACMILLAN(2025/12発売)
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Decisions over Decimals : Striking the Balance between Intuition and Information
  • 洋書

Decisions over Decimals : Striking the Balance between Intuition and Information  Spoken-word compact disc,  言語:ENG

Frank, Christopher/ Netzer, Oded/ Magnone, Paul

  • ウェブストア価格 ¥7,570(本体¥6,882)
  • Ascent Audio(2022/10発売)
  • ポイント 68pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Decisions over Decimals : Striking the Balance between Intuition and Information
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Frank, Christopher/ Netzer, Oded/ Magnone, Paul

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