Corporate Branding in Logistics and Transportation : Recent Developments and Emerging Issues (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Corporate Branding in Logistics and Transportation : Recent Developments and Emerging Issues (Routledge Studies in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Abdul Rahman, Nor Aida (EDT)/ Melewar, T.C. (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,276(本体¥11,160)
  • Routledge(2025/07発売)
  • ポイント 222pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Corporate Branding in Logistics and Transportation : Recent Developments and Emerging Issues (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • 電子版あり
  • ポイントキャンペーン

Corporate Branding in Logistics and Transportation : Recent Developments and Emerging Issues (Routledge Studies in Marketing)  Hardcover,  言語:ENG

Abdul Rahman, Nor Aida (EDT)/ Melewar, T.C. (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,776(本体¥35,251)
  • Routledge(2024/03発売)
  • ポイント 704pt
  • 海外取次在庫
The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation  Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥43,082(本体¥39,166)
  • Emerald Publishing Limited(2022/10発売)
  • ポイント 782pt
  • 海外取次在庫
小売・ブランド化におけるデザインの価値<br>The Value of Design in Retail and Branding
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

小売・ブランド化におけるデザインの価値
The Value of Design in Retail and Branding
 Hardcover,  言語:ENG

Quartier, Katelijn/ Petermans, Ann/ Melewar, T. C.

  • ウェブストア価格 ¥22,617(本体¥20,561)
  • Emerald Publishing Limited(2021/06発売)
  • ポイント 410pt
  • 海外取次在庫
Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice  Paperback,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Alwi, S. F. Syed (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,061(本体¥10,965)
  • Routledge(2020/06発売)
  • ポイント 218pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
イスラム圏のマーケティングとブランディング<br>Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice
  • 洋書
  • 電子版あり
  • ポイントキャンペーン

イスラム圏のマーケティングとブランディング
Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice
 Hardcover,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Alwi, S. F. Syed (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥40,929(本体¥37,209)
  • Routledge(2017/12発売)
  • ポイント 744pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
マルチチャネル・マーケティング、ブランド化と小売デザイン<br>Multi-Channel Marketing, Branding and Retail Design : New Challenges and Opportunities
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

マルチチャネル・マーケティング、ブランド化と小売デザイン
Multi-Channel Marketing, Branding and Retail Design : New Challenges and Opportunities
 Hardcover,  言語:ENG

McIntyre, Charles (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥26,494(本体¥24,086)
  • Emerald Group Publishing Limited(2016/12発売)
  • ポイント 480pt
  • 海外取次在庫
企業のブランド化とアイデンティティ管理<br>Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

企業のブランド化とアイデンティティ管理
Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
 Hardcover,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Karaosmanoglu, Elif (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥23,694(本体¥21,540)
  • Palgrave Macmillan(2008/10発売)
  • ポイント 430pt
  • 海外取次在庫