Becoming a Platform in Europe : On the Governance of the Collaborative Economy (Nowopen)
  • 洋書

Becoming a Platform in Europe : On the Governance of the Collaborative Economy (Nowopen)  Hardcover,  言語:ENG

Teli, Maurizio (EDT)/ Bassetti, Chiara (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥23,672(本体¥21,520)
  • now publishers Inc(2021/09発売)
  • ポイント 215pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Place Branding : Connecting Tourist Experiences to Places
  • 洋書

Place Branding : Connecting Tourist Experiences to Places  Paperback,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Mauri, Chiara (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,588(本体¥10,535)
  • Routledge(2021/06発売)
  • ポイント 105pt
  • 海外取次在庫
Smart grocery retail : l'impatto delle nuove tecnologie (Leading management)
  • 洋書

Smart grocery retail : l'impatto delle nuove tecnologie (Leading management)

Mauri, Chiara/ Pasini, Paolo/ Pozzoli, Elisa

  • ウェブストア価格 ¥7,421(本体¥6,747)
  • SDA Bocconi(2021発売)
  • ポイント 67pt
  • お取り寄せ
INTENSSS PA : a Systematic Approach for Inspiring & Training Energy - Spatial - Socioeconomic Sustainability to Public Authorities (Collana "Quaderni del Centro nazionale di studi urbanistici" 05) 〈05〉
  • 洋書

INTENSSS PA : a Systematic Approach for Inspiring & Training Energy - Spatial - Socioeconomic Sustainability to Public Authorities (Collana "Quaderni del Centro nazionale di studi urbanistici" 05) 〈05〉

Tira, Maurizio (EDT)/ Sgobbo, Alessandro (EDT)/ Cervigni, Chiara (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥6,926(本体¥6,297)
  • (2021発売)
  • ポイント 62pt
  • お取り寄せ
Mergers & acquisitions (Reference) (2ND)
  • 洋書

Mergers & acquisitions (Reference) (2ND)

Dallocchio, Maurizio/ Lucchini, Gianluigi/ Pirrone, Chiara

  • ウェブストア価格 ¥16,079(本体¥14,618)
  • Egea(2021発売)
  • ポイント 146pt
  • お取り寄せ
Il marketing per una società migliore (Università Cattaneo libri 18) 〈18〉
  • 洋書

Il marketing per una società migliore (Università Cattaneo libri 18) 〈18〉

Di Gregorio, Angelo/ Mauri, Chiara/ Resciniti, Riccardo

  • ウェブストア価格 ¥3,957(本体¥3,598)
  • Guerini next(2021発売)
  • ポイント 35pt
  • お取り寄せ
Account-based marketing : il valore delle relazioni con i clienti (Università Cattaneo libri 13) 〈13〉
  • 洋書

Account-based marketing : il valore delle relazioni con i clienti (Università Cattaneo libri 13) 〈13〉

Mauri, Chiara

  • ウェブストア価格 ¥4,205(本体¥3,823)
  • Guerini next(2020発売)
  • ポイント 38pt
  • お取り寄せ
地域ブランド:旅行者体験と場所の連携<br>Place Branding : Connecting Tourist Experiences to Places
  • 洋書
  • 電子版あり

地域ブランド:旅行者体験と場所の連携
Place Branding : Connecting Tourist Experiences to Places
 Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Mauri, Chiara (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,325(本体¥35,750)
  • Routledge(2019/12発売)
  • ポイント 357pt
  • 海外取次在庫
Marketing per le PMI : strategie e casi (Cultura d'impresa) (2ND)
  • 洋書

Marketing per le PMI : strategie e casi (Cultura d'impresa) (2ND)

Mauri, Chiara

  • ウェブストア価格 ¥4,947(本体¥4,498)
  • Egea(2017発売)
  • ポイント 44pt
  • お取り寄せ
Store management : il punto vendita come luogo di customer experience (Osservatorio retailing. Competenze 1) 〈1〉
  • 洋書

Store management : il punto vendita come luogo di customer experience (Osservatorio retailing. Competenze 1) 〈1〉

Castaldo, Sandro/ Mauri, Chiara

  • ウェブストア価格 ¥10,389(本体¥9,445)
  • F. Angeli(2017発売)
  • ポイント 94pt
  • お取り寄せ