Exploring AI and Consumer Decision-Making in Tourism and Marketing
  • 洋書

Exploring AI and Consumer Decision-Making in Tourism and Marketing  Hardcover,  言語:ENG

Elgammal, Islam (EDT)/ Soliman, Mohammad (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥42,429(本体¥38,572)
  • Business Science Reference(2025/07発売)
  • ポイント 385pt
  • 海外取次在庫
Maximizing Destination Marketing Strategies in the Digital Era
  • 洋書

Maximizing Destination Marketing Strategies in the Digital Era  言語:ENG

Soliman, Mohammad (EDT)/ Elgammal, Islam (EDT)

  • Business Science Reference(2025/06発売)
  • ご注文いただけません
Exploring AI and Consumer Decision-Making in Tourism and Marketing
  • 洋書

Exploring AI and Consumer Decision-Making in Tourism and Marketing  Paperback

Elgammal, Islam(EDT)/ Soliman, Mohammad(EDT)

  • ウェブストア価格 ¥34,150(本体¥31,046)
  • IGI Global(2025/06発売)
  • ポイント 310pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Maximizing Destination Marketing Strategies in the Digital Era
  • 洋書

Maximizing Destination Marketing Strategies in the Digital Era  Paperback,  言語:ENG

Soliman, Mohammad (EDT)/ Elgammal, Islam (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥33,115(本体¥30,105)
  • Business Science Reference(2025/06発売)
  • ポイント 301pt
  • 海外取次在庫
Maximizing Destination Marketing Strategies in the Digital Era
  • 洋書

Maximizing Destination Marketing Strategies in the Digital Era  Hardcover,  言語:ENG

Soliman, Mohammad (EDT)/ Elgammal, Islam (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥41,395(本体¥37,632)
  • Business Science Reference(2025/05発売)
  • ポイント 376pt
  • 海外取次在庫