Relationship Perspectives on Customer Support Service : Exploring Best Practice for the Telecom Industry (Aufl. 2012. 80 S. 220 mm)
  • 洋書

Relationship Perspectives on Customer Support Service : Exploring Best Practice for the Telecom Industry (Aufl. 2012. 80 S. 220 mm)  Paperback

Nawajesh, Rahat

  • ウェブストア価格 ¥12,122(本体¥11,020)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2012発売)
  • ポイント 110pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Relationship Perspectives on Customer Support Service : Importance of Customer Support Service in Relationship Building (Aufl. 2012. 80 S.)
  • 洋書

Relationship Perspectives on Customer Support Service : Importance of Customer Support Service in Relationship Building (Aufl. 2012. 80 S.)  Paperback

Hossain, Muhammed Zakir/ Nawajesh, Rahat

  • ウェブストア価格 ¥12,122(本体¥11,020)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2012発売)
  • ポイント 110pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。