Benchmarking in Marketing
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Benchmarking in Marketing  Paperback

Qureshi, Mahek Iram/ Ingole, Mahendra/ Rai, Aditya

  • ウェブストア価格 ¥9,902(本体¥9,002)
  • LAP Lambert Academic Publishing(2025/03発売)
  • ポイント 90pt
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Rola technologii informatycznych w ksztaltowaniu kariery studentów
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Rola technologii informatycznych w ksztaltowaniu kariery studentów  Paperback

Agre, Pankaj/ Ingole, Mahendra/ Iram Qureshi, Mahek

  • ウェブストア価格 ¥21,069(本体¥19,154)
  • Wydawnictwo Nasza Wiedza(2025/03発売)
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The Role of Information Technology in Shaping the Careers of Students
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The Role of Information Technology in Shaping the Careers of Students  Paperback

Agre, Pankaj/ Ingole, Mahendra/ Iram Qureshi, Mahek

  • ウェブストア価格 ¥21,069(本体¥19,154)
  • LAP Lambert Academic Publishing(2025/02発売)
  • ポイント 191pt
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Strategic Human Resource Management Policies
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Strategic Human Resource Management Policies  Paperback

Awasthi, Manish/ Qureshi, Mahek Iram

  • ウェブストア価格 ¥17,486(本体¥15,897)
  • LAP Lambert Academic Publishing(2025/01発売)
  • ポイント 158pt
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Benchmarking im Marketing : Ein strategisches Instrument für Wettbewerbsvorteile (2025. 60 S. 220 mm)
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Benchmarking im Marketing : Ein strategisches Instrument für Wettbewerbsvorteile (2025. 60 S. 220 mm)  Paperback

Qureshi, Mahek Iram/Ingole, Mahendra/Rai, Aditya

  • ウェブストア価格 ¥11,424(本体¥10,386)
  • OMNISCRIPTUM; VERLAG UNSER WISSEN(2025発売)
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L'analyse comparative dans le domaine du marketing : Un outil stratégique pour l'avantage concurrentiel (2025. 60 S. 220 mm)
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L'analyse comparative dans le domaine du marketing : Un outil stratégique pour l'avantage concurrentiel (2025. 60 S. 220 mm)  Paperback

Qureshi, Mahek Iram/Ingole, Mahendra/Rai, Aditya

  • ウェブストア価格 ¥11,424(本体¥10,386)
  • OMNISCRIPTUM; EDITIONS NOTRE SAVOIR(2025発売)
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Il benchmarking nel marketing : Uno strumento strategico per il vantaggio competitivo (2025. 56 S. 220 mm)
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Il benchmarking nel marketing : Uno strumento strategico per il vantaggio competitivo (2025. 56 S. 220 mm)  Paperback

Qureshi, Mahek Iram/Ingole, Mahendra/Rai, Aditya

  • ウェブストア価格 ¥11,424(本体¥10,386)
  • OMNISCRIPTUM; EDIZIONI SAPIENZA(2025発売)
  • ポイント 103pt
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Benchmarking w marketingu : Strategiczne narzedzie przewagi konkurencyjnej (2025. 56 S. 220 mm)
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Benchmarking w marketingu : Strategiczne narzedzie przewagi konkurencyjnej (2025. 56 S. 220 mm)  Paperback

Qureshi, Mahek Iram/Ingole, Mahendra/Rai, Aditya

  • ウェブストア価格 ¥11,424(本体¥10,386)
  • WYDAWNICTWO NASZA WIEDZA(2025発売)
  • ポイント 103pt
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Impulse Buying Behavior : A Qualitative Exploration of subculture & Lifestyle Variables Influencing impulse buying & Its After Purchase Dissonance (2021. 336 S. 220 mm)
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Impulse Buying Behavior : A Qualitative Exploration of subculture & Lifestyle Variables Influencing impulse buying & Its After Purchase Dissonance (2021. 336 S. 220 mm)  Paperback

Qureshi, Mahek Iram/Awasthi, Manish Omprakash

  • ウェブストア価格 ¥22,876(本体¥20,797)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2021発売)
  • ポイント 207pt
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