Demand heterogeneity and interbrand competition : An empirical analysis using choice models (2009. 396 S. 220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Demand heterogeneity and interbrand competition : An empirical analysis using choice models (2009. 396 S. 220 mm)  Paperback

Gá/zquez-Abad, Juan Carlos

  • ウェブストア価格 ¥20,673(本体¥18,794)
  • VDM VERLAG DR. MÜLLER(2009発売)
  • ポイント 374pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
The Impact of NAFTA on the Automotive Industry in Mexico : An Analysis in Political Economy (2008. 304 S. 220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

The Impact of NAFTA on the Automotive Industry in Mexico : An Analysis in Political Economy (2008. 304 S. 220 mm)  Paperback

Gachú/z Maya, Juan Carlos

  • ウェブストア価格 ¥20,673(本体¥18,794)
  • VDM VERLAG DR. MÜLLER; VDM VERLAG DR. MÜLLER E.K.(2008発売)
  • ポイント 374pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Reforma de empresas públicas y su efecto en la eficiencia y eficacia : El caso de los servicios postales de España y Europa (2009. 168 S.)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Reforma de empresas públicas y su efecto en la eficiencia y eficacia : El caso de los servicios postales de España y Europa (2009. 168 S.)  Paperback

Morales Piñ/ero, Juan Carlos

  • ウェブストア価格 ¥17,794(本体¥16,177)
  • VDM VERLAG DR. MÜLLER(2009発売)
  • ポイント 322pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。