Model-Driven B2B Integration using UML : A three-layered Modeling Approach starting with Business Values over Business Processes to Deployment Artifacts (2009. 156 S. 220 mm)
  • 洋書

Model-Driven B2B Integration using UML : A three-layered Modeling Approach starting with Business Values over Business Processes to Deployment Artifacts (2009. 156 S. 220 mm)  Paperback

Zapletal, Marco

  • ウェブストア価格 ¥18,191(本体¥16,538)
  • SÜDWESTDEUTSCHER VERLAG FÜR HOCHSCHULSCHRIFTEN(2009発売)
  • ポイント 165pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
UN/CEFACT's Modeling Methodology (UMM) 1.0 : A Guide to UMM and the UMM Add-In (2010. 276 S. 22 cm)
  • 洋書

UN/CEFACT's Modeling Methodology (UMM) 1.0 : A Guide to UMM and the UMM Add-In (2010. 276 S. 22 cm)  Paperback

Zapletal, Marco/ Liegl, Philipp/ Schuster, Rainer

  • ウェブストア価格 ¥20,560(本体¥18,691)
  • VDM VERLAG DR. MÜLLER(2010発売)
  • ポイント 186pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。