The Marketplace of Attention : How Audiences Take Shape in a Digital Age (The Mit Press)
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The Marketplace of Attention : How Audiences Take Shape in a Digital Age (The Mit Press)

Webster, James G.

  • MIT Press(2016/09発売)
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注目の市場メカニズム:デジタル時代のオーディエンス獲得法<br>The Marketplace of Attention : How Audiences Take Shape in a Digital Age
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注目の市場メカニズム:デジタル時代のオーディエンス獲得法
The Marketplace of Attention : How Audiences Take Shape in a Digital Age
 Hardcover,  言語:ENG

Webster, James G.

  • Mit Pr(2014/08発売)
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メディア・レイティング分析(第4版)<br>Ratings Analysis : Audience Measurement and Analytics (Routledge Communication Series) (4TH)
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メディア・レイティング分析(第4版)
Ratings Analysis : Audience Measurement and Analytics (Routledge Communication Series) (4TH)
 Hardcover,  言語:ENG

Webster, James G./ Phalen, Patricia F./ Lichty, Lawrence W.

  • ウェブストア価格 ¥45,843(本体¥41,676)
  • Routledge(2013/10発売)
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メディア・レイティング分析(第4版)<br>Ratings Analysis : Audience Measurement and Analytics (Routledge Communication Series) (4TH)
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メディア・レイティング分析(第4版)
Ratings Analysis : Audience Measurement and Analytics (Routledge Communication Series) (4TH)
 Paperback,  言語:ENG

Webster, James G./ Phalen, Patricia F./ Lichty, Lawrence W.

  • ウェブストア価格 ¥25,005(本体¥22,732)
  • Routledge(2013/10発売)
  • ポイント 227pt
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