Dynamic Analysis of Offshore Wind Turbine Foundations in Soft Clays (2025)
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Dynamic Analysis of Offshore Wind Turbine Foundations in Soft Clays (2025)  Hardcover,  言語:ENG

Cheng, Xinglei/ Lu, Dechun/ Wang, Piguang

  • ウェブストア価格 ¥41,956(本体¥38,142)
  • Springer Nature(2024/12発売)
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Hydraulic Structure and Hydrodynamics (Lecture Notes in Civil Engineering)
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Hydraulic Structure and Hydrodynamics (Lecture Notes in Civil Engineering)  Hardcover,  言語:ENG

Wang, Weiqiang (EDT)/ Wang, Chengzhi (EDT)/ Lu, Yang (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,585(本体¥11,441)
  • Springer Nature(2024/11発売)
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インタラクティブ・マーケティング・ハンドブック(全2巻)<br>The Palgrave Handbook of Interactive Marketing, 2 Teile (2024. l, 1048 S. L, 1048 p. 155 illus., 123 illus. in color. In 2 volu)
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インタラクティブ・マーケティング・ハンドブック(全2巻)
The Palgrave Handbook of Interactive Marketing, 2 Teile (2024. l, 1048 S. L, 1048 p. 155 illus., 123 illus. in color. In 2 volu)
 Paperback,  言語:ENG

Herausgegeben:Wang, Cheng Lu

  • ウェブストア価格 ¥58,906(本体¥53,551)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING;(2024発売)
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インタラクティブ・マーケティング・ハンドブック(全2巻)<br>The Palgrave Handbook of Interactive Marketing, 2 Teile (2023. l, 1048 S. L, 1048 p. 155 illus., 123 illus. in color. In 2 volu)
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  • 電子版あり

インタラクティブ・マーケティング・ハンドブック(全2巻)
The Palgrave Handbook of Interactive Marketing, 2 Teile (2023. l, 1048 S. L, 1048 p. 155 illus., 123 illus. in color. In 2 volu)
 Hardcover,  言語:ENG

Herausgegeben:Wang, Cheng Lu

  • ウェブストア価格 ¥58,906(本体¥53,551)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING;(2023発売)
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社会と消費におけるファンダムの影響:研究ハンドブック<br>Handbook of Research on the Impact of Fandom in Society and Consumerism
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社会と消費におけるファンダムの影響:研究ハンドブック
Handbook of Research on the Impact of Fandom in Society and Consumerism
 Hardcover,  言語:ENG

Wang, Cheng Lu (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥66,083(本体¥60,076)
  • Business Science Reference(2019/10発売)
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Handbook of Research on the Impact of Fandom in Society and Consumerism
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Handbook of Research on the Impact of Fandom in Society and Consumerism  言語:ENG

Wang, Cheng Lu (EDT)

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Exploring the Rise of Fandom in Contemporary Consumer Culture
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Exploring the Rise of Fandom in Contemporary Consumer Culture  言語:ENG

Lu Wang, Cheng (EDT)

  • Business Science Reference(2017/10発売)
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Exploring the Rise of Fandom in Contemporary Consumer Culture (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-services)
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Exploring the Rise of Fandom in Contemporary Consumer Culture (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-services)  Hardcover,  言語:ENG

Wang, Cheng Lu (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥47,203(本体¥42,912)
  • IGI Global(2017/10発売)
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ロボット遠隔操作のためのHITL学習・制御<br>Human-in-the-loop Learning and Control for Robot Teleoperation
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ロボット遠隔操作のためのHITL学習・制御
Human-in-the-loop Learning and Control for Robot Teleoperation
 Paperback,  言語:ENG

Yang, Chenguang/ Luo, Jing/ Wang, Ning

  • ウェブストア価格 ¥31,468(本体¥28,608)
  • Academic Press Inc(2023/04発売)
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新興市場におけるブランド管理:理論と実践<br>Brand Management in Emerging Markets : Theories and Practices
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新興市場におけるブランド管理:理論と実践
Brand Management in Emerging Markets : Theories and Practices
 Hardcover,  言語:ENG

Wang, Cheng Lu/ He, Jiaxun

  • ウェブストア価格 ¥41,958(本体¥38,144)
  • Idea Group,U.S.(2014/06発売)
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