消費者の形成:近代世界における知、権力とアイデンティティ<br>The Making of the Consumer : Knowledge, Power and Identity in the Modern World (Cultures of Consumption Series)
  • 洋書
食物とグローバル化:近代世界における消費、市場、政治<br>Food and Globalization : Consumption, Markets and Politics in the Modern World (Cultures of Consumption Series)
  • 洋書

食物とグローバル化:近代世界における消費、市場、政治
Food and Globalization : Consumption, Markets and Politics in the Modern World (Cultures of Consumption Series)
 Hardcover,  言語:ENG

Nuetzenadel, Alexander (EDT)/ Trentmann, Frank (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥42,000(本体¥38,182)
  • Berg Publishers(2008/05発売)
  • ポイント 381pt
  • 海外取次在庫
食物とグローバル化:近代世界における消費、市場、政治<br>Food and Globalization : Consumption, Markets and Politics in the Modern World (Cultures of Consumption Series)
  • 洋書

食物とグローバル化:近代世界における消費、市場、政治
Food and Globalization : Consumption, Markets and Politics in the Modern World (Cultures of Consumption Series)
 Paperback,  言語:ENG

Nuetzenadel, Alexander (EDT)/ Trentmann, Frank (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,704(本体¥10,640)
  • Berg Publishers(2008/05発売)
  • ポイント 106pt
  • 海外取次在庫
時間、消費と日常生活:実践・物質性・文化<br>Time, Consumption and Everyday Life : Practice, Materiality and Culture (Cultures of Consumption)
  • 洋書
  • 電子版あり

時間、消費と日常生活:実践・物質性・文化
Time, Consumption and Everyday Life : Practice, Materiality and Culture (Cultures of Consumption)
 Paperback,  言語:ENG

Shove, Elizabeth (EDT)/ Trentmann, Frank (EDT)/ Wilk, Richard (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,155(本体¥11,050)
  • Berg Publishers(2009/09発売)
  • ポイント 110pt
  • 海外取次在庫