Diversity and Inclusion-Driven Marketing for Multicultural Marketplaces
  • 洋書

Diversity and Inclusion-Driven Marketing for Multicultural Marketplaces  Hardcover,  言語:ENG

Tarnanidis, Theodore (EDT)/ Sousa, Bruno (EDT)/ Vlachopoulou, Maro (EDT)

  • Business Science Reference(2025/07発売)
  • ご注文いただけません
Sustainable Branding, Cultural Intelligence and Co-Marketing
  • 洋書

Sustainable Branding, Cultural Intelligence and Co-Marketing  Hardcover,  言語:ENG

Tarnanidis, Theodore (EDT)/ Sousa, Bruno Barbosa (EDT)/ Vlachopoulou, Maro (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,811(本体¥35,283)
  • Business Science Reference(2025/08発売)
  • ポイント 352pt
  • 海外取次在庫
Sustainable Branding, Cultural Intelligence and Co-Marketing
  • 洋書

Sustainable Branding, Cultural Intelligence and Co-Marketing  Paperback

Tarnanidis, Theodore(EDT)/ Sousa, Bruno Barbosa(EDT)/ Vlachopoulou, Maro(EDT)

  • ウェブストア価格 ¥30,419(本体¥27,654)
  • IGI Global(2025/07発売)
  • ポイント 276pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Technology-Driven Market Transformations for Digital Fashion and Smart Luxury
  • 洋書

Technology-Driven Market Transformations for Digital Fashion and Smart Luxury  Hardcover,  言語:ENG

Tarnanidis, Theodore (EDT)/ Sousa, Bruno (EDT)/ Vlachopoulou, Maro (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,811(本体¥35,283)
  • Business Science Reference(2025/08発売)
  • ポイント 352pt
  • 海外取次在庫
Cultural Sensitivity, Cross-Border Logistics, and E-Commerce in Global Marketing
  • 洋書

Cultural Sensitivity, Cross-Border Logistics, and E-Commerce in Global Marketing  Hardcover

Tarnanidis, Theodore(EDT)/ Vlachopoulou, Maro(EDT)

  • ウェブストア価格 ¥52,448(本体¥47,680)
  • IGI Global(2025/04発売)
  • ポイント 476pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Cultural Sensitivity, Cross-Border Logistics, and E-Commerce in Global Marketing
  • 洋書

Cultural Sensitivity, Cross-Border Logistics, and E-Commerce in Global Marketing  Paperback

Tarnanidis, Theodore(EDT)/ Vlachopoulou, Maro(EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,859(本体¥36,236)
  • IGI Global(2025/04発売)
  • ポイント 362pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Co-Branding Strategies for Smart Luxury Products
  • 洋書

Co-Branding Strategies for Smart Luxury Products  Hardcover,  言語:ENG

Tarnanidis, Theodore (EDT)/ Sousa, Bruno (EDT)/ Vlachopoulou, Maro (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥43,006(本体¥39,097)
  • Business Science Reference(2025/04発売)
  • ポイント 390pt
  • 海外取次在庫
Multiple-Criteria Decision-Making (MCDM) Techniques and Statistics in Marketing
  • 洋書

Multiple-Criteria Decision-Making (MCDM) Techniques and Statistics in Marketing  Paperback,  言語:ENG

Tarnanidis, Theodore (EDT)/ Papathanasiou, Jason (EDT)/ Ismyrlis, Vasileios (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥52,448(本体¥47,680)
  • Business Science Reference(2025/03発売)
  • ポイント 476pt
  • 海外取次在庫
Multiple-Criteria Decision-Making (MCDM) Techniques and Statistics in Marketing
  • 洋書

Multiple-Criteria Decision-Making (MCDM) Techniques and Statistics in Marketing  言語:ENG

Tarnanidis, Theodore (EDT)/ Papathanasiou, Jason (EDT)/ Ismyrlis, Vasileios (EDT)

  • Business Science Reference(2025/03発売)
  • ご注文いただけません
Sustainable Practices in the Fashion and Retail Industry
  • 洋書

Sustainable Practices in the Fashion and Retail Industry  Paperback,  言語:ENG

Tarnanidis, Theodore (EDT)/ Papachristou, Evridiki (EDT)/ Karypidis, Michail (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥52,448(本体¥47,680)
  • Business Science Reference(2025/03発売)
  • ポイント 476pt
  • 海外取次在庫