Excelência no serviço ao cliente através da Internet das Coisas
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Excelência no serviço ao cliente através da Internet das Coisas  Paperback

Yerpude, Samir/ Singhal, Tarun Kumar

  • ウェブストア価格 ¥8,111(本体¥7,374)
  • Edicoes Nosso Conhecimento(2024/03発売)
  • ポイント 365pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Modelling and Analysis of Single Electron Transistor
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Modelling and Analysis of Single Electron Transistor

Singhal, Tarun/Singhal, Ishta

  • Scholars' Press(2019/11発売)
  • ご注文いただけません
Crypto Analysis of Cipher Algorithms (2020. 80 S. 220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Crypto Analysis of Cipher Algorithms (2020. 80 S. 220 mm)  Paperback

Singhal, Ankur/ Singhal, Tarun/ Bhatia, Vinay

  • ウェブストア価格 ¥11,814(本体¥10,740)
  • SCHOLAR'S PRESS(2020発売)
  • ポイント 535pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
GAINING COMPETITIVE ADVANTAGE THROUGH HRM PRACTICES IN SERVICE SECTOR : In service-based organizations (2010. 468 S.)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

GAINING COMPETITIVE ADVANTAGE THROUGH HRM PRACTICES IN SERVICE SECTOR : In service-based organizations (2010. 468 S.)  Paperback

Singh, Vinod/ Singhal, Tarun

  • ウェブストア価格 ¥20,334(本体¥18,486)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2010発売)
  • ポイント 920pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Customer Service Excellence through Internet of Things (2017. 60 S. 220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Customer Service Excellence through Internet of Things (2017. 60 S. 220 mm)  Paperback

Yerpude, Samir/ Singhal, Tarun Kumar

  • ウェブストア価格 ¥9,240(本体¥8,400)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2017発売)
  • ポイント 420pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。