Beyond This Realm
  • 洋書

Beyond This Realm  Paperback,  言語:ENG

Singh, Srishti

  • ウェブストア価格 ¥3,139(本体¥2,854)
  • Cyberwit.net(2014/12発売)
  • ポイント 28pt
  • 海外取次在庫
Automatic POS Tagging of Bhojpuri: A Comparative Study with Hindi (2018. 276 S. 220 mm)
  • 洋書

Automatic POS Tagging of Bhojpuri: A Comparative Study with Hindi (2018. 276 S. 220 mm)  Paperback

Singh, Srishti

  • ウェブストア価格 ¥19,493(本体¥17,721)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2018発売)
  • ポイント 177pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Minimal Invasive Dentistry For Tooth Conservation : A step forward (2013. 252 S. 220 mm)
  • 洋書

Minimal Invasive Dentistry For Tooth Conservation : A step forward (2013. 252 S. 220 mm)  Paperback

Marya, Charu Mohan/ Sarin, Srishti/ Oberoi, Sukhvinder Singh

  • ウェブストア価格 ¥20,013(本体¥18,194)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2013発売)
  • ポイント 181pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
ORTHODONTIC MANAGEMENT OF IMPACTED TEETH (2021. 124 S. 220 mm)
  • 洋書

ORTHODONTIC MANAGEMENT OF IMPACTED TEETH (2021. 124 S. 220 mm)  Paperback

SUREKA, Srishti/Singh, Vishal/SINGLA, ANSHUL

  • ウェブストア価格 ¥14,287(本体¥12,989)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2021発売)
  • ポイント 129pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Comportamento de Compra do Consumidor na Compra de Produtos Ayurvédicos : Preferência do consumidor, percepção e fatores que influenciam os produtos ayurvédicos no Himachal Pradesh (ÍNDIA) (2020. 56 S. 220 mm)
  • 洋書

Comportamento de Compra do Consumidor na Compra de Produtos Ayurvédicos : Preferência do consumidor, percepção e fatores que influenciam os produtos ayurvédicos no Himachal Pradesh (ÍNDIA) (2020. 56 S. 220 mm)  Paperback

Thakur, Srishti/Noel, Ashish S./Singh, Vikas

  • ウェブストア価格 ¥10,384(本体¥9,440)
  • EDICOES NOSSO CONHECIMENTO(2020発売)
  • ポイント 94pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Consumer Buying Behaviour in Purchasing Ayurvedic Products : Consumer Preference, Perception and Influencing Factors Towards Ayurvedic Products in Himachal Pradesh (INDIA) (2020. 52 S. 220 mm)
  • 洋書

Consumer Buying Behaviour in Purchasing Ayurvedic Products : Consumer Preference, Perception and Influencing Factors Towards Ayurvedic Products in Himachal Pradesh (INDIA) (2020. 52 S. 220 mm)  Paperback

Thakur, Srishti/Noel, Ashish S./Singh, Vikas

  • ウェブストア価格 ¥8,562(本体¥7,784)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2020発売)
  • ポイント 77pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。