ラウトレッジ版 企業ブランディング必携<br>The Routledge Companion to Corporate Branding (Routledge Companions in Marketing, Advertising and Communication)
  • 洋書
  • 電子版あり

ラウトレッジ版 企業ブランディング必携
The Routledge Companion to Corporate Branding (Routledge Companions in Marketing, Advertising and Communication)
 Paperback,  言語:ENG

Iglesias, Oriol (EDT)/ Ind, Nicholas (EDT)/ Schultz, Majken (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,742(本体¥11,584)
  • Routledge(2024/01発売)
  • ポイント 115pt
  • 海外取次在庫
ラウトレッジ版 企業ブランディング必携<br>The Routledge Companion to Corporate Branding (Routledge Companions in Marketing, Advertising and Communication)
  • 洋書

ラウトレッジ版 企業ブランディング必携
The Routledge Companion to Corporate Branding (Routledge Companions in Marketing, Advertising and Communication)
 Hardcover,  言語:ENG

Iglesias, Oriol (EDT)/ Ind, Nicholas (EDT)/ Schultz, Majken (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥59,614(本体¥54,195)
  • Routledge(2022/04発売)
  • ポイント 541pt
  • 海外取次在庫
組織アイデンティティの構築<br>Constructing Identity in and around Organizations (Perspectives on Process Organization Studies)
  • 洋書

組織アイデンティティの構築
Constructing Identity in and around Organizations (Perspectives on Process Organization Studies)
 Paperback,  言語:ENG

Schultz, Majken (EDT)/ Maguire, Steve (EDT)/ Langley, Ann (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥13,567(本体¥12,334)
  • Oxford University Press(2013/06発売)
  • ポイント 123pt
  • 海外取次在庫
組織アイデンティティの構築<br>Constructing Identity in and around Organizations (Perspectives on Process Organization Studies)
  • 洋書

組織アイデンティティの構築
Constructing Identity in and around Organizations (Perspectives on Process Organization Studies)
 Hardcover,  言語:ENG

Schultz, Majken (EDT)/ Maguire, Steve (EDT)/ Langley, Ann (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥30,835(本体¥28,032)
  • Oxford University Press(2012/01発売)
  • ポイント 280pt
  • 海外取次在庫
オックスフォード版 組織アイデンティティ・ハンドブック<br>The Oxford Handbook of Organizational Identity (Oxford Handbooks)
  • 洋書

オックスフォード版 組織アイデンティティ・ハンドブック
The Oxford Handbook of Organizational Identity (Oxford Handbooks)
 Paperback,  言語:ENG

Pratt, Michael G. (EDT)/ Schultz, Majken (EDT)/ Ashforth, Blake E. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥9,247(本体¥8,407)
  • Oxford University Press(2018/05発売)
  • ポイント 84pt
  • 海外取次在庫
オックスフォード版 組織アイデンティティ・ハンドブック<br>The Oxford Handbook of Organizational Identity (Oxford Handbooks)
  • 洋書
  • 電子版あり

オックスフォード版 組織アイデンティティ・ハンドブック
The Oxford Handbook of Organizational Identity (Oxford Handbooks)
 Hardcover,  言語:ENG

Pratt, Michael G. (EDT)/ Schultz, Majken (EDT)/ Ashforth, Blake E. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,057(本体¥35,507)
  • Oxford University Press(2016/09発売)
  • ポイント 355pt
  • 海外取次在庫
企業のブランド化<br>Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity through Corporate Branding
  • 洋書

企業のブランド化
Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity through Corporate Branding
 Hardcover,  言語:ENG

Hatch, Mary Jo/ Schultz, Majken/ Olins, Wally (FRW)

  • ウェブストア価格 ¥7,680(本体¥6,982)
  • Jossey-Bass Inc Pub(2008/03発売)
  • ポイント 69pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)