ラウトレッジ版 企業ブランディング必携<br>The Routledge Companion to Corporate Branding (Routledge Companions in Marketing, Advertising and Communication)
  • 洋書
  • 電子版あり

ラウトレッジ版 企業ブランディング必携
The Routledge Companion to Corporate Branding (Routledge Companions in Marketing, Advertising and Communication)
 Paperback,  言語:ENG

Iglesias, Oriol (EDT)/ Ind, Nicholas (EDT)/ Schultz, Majken (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥13,266(本体¥12,060)
  • Routledge(2024/01発売)
  • ポイント 120pt
  • 海外取次在庫
ラウトレッジ版 企業ブランディング必携<br>The Routledge Companion to Corporate Branding (Routledge Companions in Marketing, Advertising and Communication)
  • 洋書

ラウトレッジ版 企業ブランディング必携
The Routledge Companion to Corporate Branding (Routledge Companions in Marketing, Advertising and Communication)
 Hardcover,  言語:ENG

Iglesias, Oriol (EDT)/ Ind, Nicholas (EDT)/ Schultz, Majken (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥62,064(本体¥56,422)
  • Routledge(2022/04発売)
  • ポイント 564pt
  • 海外取次在庫
組織アイデンティティの構築<br>Constructing Identity in and around Organizations (Perspectives on Process Organization Studies)
  • 洋書

組織アイデンティティの構築
Constructing Identity in and around Organizations (Perspectives on Process Organization Studies)
 Paperback,  言語:ENG

Schultz, Majken (EDT)/ Maguire, Steve (EDT)/ Langley, Ann (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥14,980(本体¥13,619)
  • Oxford University Press(2013/06発売)
  • ポイント 136pt
  • 海外取次在庫
組織アイデンティティの構築<br>Constructing Identity in and around Organizations (Perspectives on Process Organization Studies)
  • 洋書

組織アイデンティティの構築
Constructing Identity in and around Organizations (Perspectives on Process Organization Studies)
 Hardcover,  言語:ENG

Schultz, Majken (EDT)/ Maguire, Steve (EDT)/ Langley, Ann (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥34,241(本体¥31,129)
  • Oxford University Press(2012/01発売)
  • ポイント 311pt
  • 海外取次在庫
オックスフォード版 組織アイデンティティ・ハンドブック<br>The Oxford Handbook of Organizational Identity (Oxford Handbooks)
  • 洋書

オックスフォード版 組織アイデンティティ・ハンドブック
The Oxford Handbook of Organizational Identity (Oxford Handbooks)
 Paperback,  言語:ENG

Pratt, Michael G. (EDT)/ Schultz, Majken (EDT)/ Ashforth, Blake E. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥10,056(本体¥9,142)
  • Oxford University Press(2018/05発売)
  • ポイント 91pt
  • 海外取次在庫
オックスフォード版 組織アイデンティティ・ハンドブック<br>The Oxford Handbook of Organizational Identity (Oxford Handbooks)
  • 洋書
  • 電子版あり

オックスフォード版 組織アイデンティティ・ハンドブック
The Oxford Handbook of Organizational Identity (Oxford Handbooks)
 Hardcover,  言語:ENG

Pratt, Michael G. (EDT)/ Schultz, Majken (EDT)/ Ashforth, Blake E. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥42,803(本体¥38,912)
  • Oxford University Press(2016/09発売)
  • ポイント 389pt
  • 海外取次在庫
企業のブランド化<br>Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity through Corporate Branding
  • 洋書

企業のブランド化
Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity through Corporate Branding
 Hardcover,  言語:ENG

Hatch, Mary Jo/ Schultz, Majken/ Olins, Wally (FRW)

  • ウェブストア価格 ¥7,949(本体¥7,227)
  • Jossey-Bass Inc Pub(2008/03発売)
  • ポイント 72pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)