ウェブ2.0時代の図書館マーケティング<br>Marketing Libraries in a Web 2.0 World (IFLA Publications 145) (2011. XIV, 161 S. 230 mm)
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ウェブ2.0時代の図書館マーケティング
Marketing Libraries in a Web 2.0 World (IFLA Publications 145) (2011. XIV, 161 S. 230 mm)
 Hardcover

Herausgegeben:Gupta, Dinesh/ Savard, Ré/jean

  • DE GRUYTER; DE GRUYTER SAUR(2011発売)
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Managing Technologies and Automated Library Systems in Developing Countries: Open Source vs Commercial Options / Le Mana (IFLA Publications 132)
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Managing Technologies and Automated Library Systems in Developing Countries: Open Source vs Commercial Options / Le Mana (IFLA Publications 132)

Herausgegeben:Dione, Bernard/Savard, Ré/jean

  • DE GRUYTER SAUR; K. G. SAUR; DE GRUYTER(2008/05発売)
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図書館情報サービスにおけるマーケティング<br>Marketing Library and Information Services: International Perspectives (2006. XVI, 419 S. 150 x 210 mm)
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図書館情報サービスにおけるマーケティング
Marketing Library and Information Services: International Perspectives (2006. XVI, 419 S. 150 x 210 mm)
 Hardcover

Herausgegeben:Gupta, Dinesh K./ Koontz, Christie/ Massisimo, Angels/ Savard, Ré/jean/Mitarbeit:IFLA

  • DE GRUYTER SAUR(2006発売)
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