Islam, Marketing and Consumption : Critical Perspectives on the Intersections (Routledge Studies in Critical Marketing)
  • 洋書
  • 電子版あり

Islam, Marketing and Consumption : Critical Perspectives on the Intersections (Routledge Studies in Critical Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Jafari, Aliakbar (EDT)/ Sandikci, Özlem (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,624(本体¥11,477)
  • Routledge(2019/03発売)
  • ポイント 114pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
マーケティングと消費に対するイスラムの視座<br>Islam, Marketing and Consumption : Critical Perspectives on the Intersections (Routledge Studies in Critical Marketing)
  • 洋書

マーケティングと消費に対するイスラムの視座
Islam, Marketing and Consumption : Critical Perspectives on the Intersections (Routledge Studies in Critical Marketing)
 Hardcover,  言語:ENG

Jafari, Aliakbar (EDT)/ Sandikci, Özlem (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥47,083(本体¥42,803)
  • Routledge(2016/01発売)
  • ポイント 428pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。