IMPACT VAN MARKETINGSTRATEGIEËN : OVER WINSTBAARHEID VAN FINANCIËLE INSTELLINGEN IN NIGERIA (2021. 88 S. 220 mm)
  • 洋書

IMPACT VAN MARKETINGSTRATEGIEËN : OVER WINSTBAARHEID VAN FINANCIËLE INSTELLINGEN IN NIGERIA (2021. 88 S. 220 mm)  Paperback

Samuel Taiwo, Akinyele

  • ウェブストア価格 ¥9,863(本体¥8,967)
  • UITGEVERIJ ONZE KENNIS(2021発売)
  • ポイント 89pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
WPLYW STRATEGII MARKETINGOWYCH : O RENTOWNOSCI INSTYTUCJI FINANSOWYCH W NIGERII (2021. 84 S. 220 mm)
  • 洋書

WPLYW STRATEGII MARKETINGOWYCH : O RENTOWNOSCI INSTYTUCJI FINANSOWYCH W NIGERII (2021. 84 S. 220 mm)  Paperback

Samuel Taiwo, Akinyele

  • ウェブストア価格 ¥7,000(本体¥6,364)
  • WYDAWNICTWO NASZA WIEDZA(2021発売)
  • ポイント 63pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Impact van strategisch marketingmanagement : over de prestaties van bedrijven in de stroomafwaartse sector van de Nigeriaanse olie- en gasindustrie (2021. 192 S. 220 mm)
  • 洋書

Impact van strategisch marketingmanagement : over de prestaties van bedrijven in de stroomafwaartse sector van de Nigeriaanse olie- en gasindustrie (2021. 192 S. 220 mm)  Paperback

Samuel Taiwo, Akinyele

  • ウェブストア価格 ¥17,696(本体¥16,088)
  • UITGEVERIJ ONZE KENNIS(2021発売)
  • ポイント 160pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Wplyw strategicznego zarzadzania marketingowego : w sprawie wyników przedsiebiorstw w sektorze nizszego szczebla nigeryjskiego przemyslu naftowego i gazowego (2021. 192 S. 220 mm)
  • 洋書

Wplyw strategicznego zarzadzania marketingowego : w sprawie wyników przedsiebiorstw w sektorze nizszego szczebla nigeryjskiego przemyslu naftowego i gazowego (2021. 192 S. 220 mm)  Paperback

Samuel Taiwo, Akinyele

  • ウェブストア価格 ¥17,696(本体¥16,088)
  • WYDAWNICTWO NASZA WIEDZA(2021発売)
  • ポイント 160pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Impact of Strategic Marketing Management : on the Performance of Firms in the Downstream Sector of the Nigerian Oil and Gas Industry (2011. 200 S. 220 mm)
  • 洋書

Impact of Strategic Marketing Management : on the Performance of Firms in the Downstream Sector of the Nigerian Oil and Gas Industry (2011. 200 S. 220 mm)  Paperback

Samuel Taiwo, Akinyele

  • ウェブストア価格 ¥17,696(本体¥16,088)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2011発売)
  • ポイント 160pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES : ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA (2011. 88 S.)
  • 洋書

IMPACT OF MARKETING STRATEGIES : ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA (2011. 88 S.)  Paperback

Samuel Taiwo, Akinyele/ Sophia Opeyemi, Odutola

  • ウェブストア価格 ¥12,752(本体¥11,593)
  • DICTUS PUBLISHING(2011発売)
  • ポイント 115pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
The Role of E-BUSINESS in Optimizing Performance in Nigerian Banks : Role of E- business in Optimizing performance (2011. 112 S. 220 mm)
  • 洋書

The Role of E-BUSINESS in Optimizing Performance in Nigerian Banks : Role of E- business in Optimizing performance (2011. 112 S. 220 mm)  Paperback

Samuel Taiwo, Akinyele/ Chukwunonso, Mbanefo Chike

  • ウェブストア価格 ¥12,752(本体¥11,593)
  • DICTUS PUBLISHING(2011発売)
  • ポイント 115pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
The Strategic Use of Information Technology : In the Development of Small and Medium Sized Enterprises in Nigeria (2011. 104 S. 220 mm)
  • 洋書

The Strategic Use of Information Technology : In the Development of Small and Medium Sized Enterprises in Nigeria (2011. 104 S. 220 mm)  Paperback

Samuel Taiwo, Akinyele/ Ibironke, Gbede

  • ウェブストア価格 ¥12,752(本体¥11,593)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2011発売)
  • ポイント 115pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。