Stakeholder Involvement in Social Marketing : Challenges and Approaches to Engagement (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書

Stakeholder Involvement in Social Marketing : Challenges and Approaches to Engagement (Routledge Studies in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Knox, Kathy (EDT)/ Kubacki, Krzysztof (EDT)/ Rundle-Thiele, Sharyn (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,218(本体¥11,108)
  • Routledge(2022/05発売)
  • ポイント 111pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Understanding services loyalty : An empirical exploration of theoretical structure in two service markets (2009. 256 S.)
  • 洋書

Understanding services loyalty : An empirical exploration of theoretical structure in two service markets (2009. 256 S.)  Paperback

Rundle-Thiele, Sharyn

  • ウェブストア価格 ¥20,334(本体¥18,486)
  • VDM VERLAG DR. MÜLLER(2009発売)
  • ポイント 184pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
ソーシャル・マーケティングへのステークホルダーの関与<br>Stakeholder Involvement in Social Marketing : Challenges and Approaches to Engagement (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • 電子版あり

ソーシャル・マーケティングへのステークホルダーの関与
Stakeholder Involvement in Social Marketing : Challenges and Approaches to Engagement (Routledge Studies in Marketing)
 Hardcover,  言語:ENG

Knox, Kathy (EDT)/ Kubacki, Krzysztof (EDT)/ Rundle-Thiele, Sharyn (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥41,465(本体¥37,696)
  • Routledge(2020/11発売)
  • ポイント 376pt
  • 海外取次在庫
Marketing, Australasian Edition Instant Access to the Wileyplus Course + Epub (4 PSC)
  • 洋書

Marketing, Australasian Edition Instant Access to the Wileyplus Course + Epub (4 PSC)  Hardcover,  言語:ENG

Elliott, Greg/ Rundle-Thiele, Sharyn/ Waller, David/ Smith, Sandy/ Ead

  • John Wiley & Sons Inc(2018/02発売)
  • ご注文いただけません
Segmentation in Social Marketing : Process, Methods and Application
  • 洋書

Segmentation in Social Marketing : Process, Methods and Application  Paperback,  言語:ENG

Dietrich, Timo (EDT)/ Rundle-Thiele, Sharyn (EDT)/ Kubacki, Krzysztof (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥34,916(本体¥31,742)
  • Springer Verlag, Singapore(2018/06発売)
  • ポイント 317pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Formative Research in Social Marketing : Innovative Methods to Gain Consumer Insights
  • 洋書

Formative Research in Social Marketing : Innovative Methods to Gain Consumer Insights  Paperback,  言語:ENG

Kubacki, Krzysztof (EDT)/ Rundle-Thiele, Sharyn (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥30,551(本体¥27,774)
  • Springer Verlag, Singapore(2018/06発売)
  • ポイント 277pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Marketing 3E Istudy Version 3 Card (3RD)
  • 洋書

Marketing 3E Istudy Version 3 Card (3RD)  Paperback,  言語:ENG

Elliott, Greg/ Rundle-Thiele, Sharyn/ Waller, David

  • John Wiley & Sons Australia Ltd(2014/03発売)
  • ご注文いただけません
Marketing -- Paperback (3 Rev ed)
  • 洋書

Marketing -- Paperback (3 Rev ed)  Paperback

Elliott, Greg/ Rundle-thiele, Sharyn/ Waller, David

  • ウェブストア価格 ¥28,120(本体¥25,564)
  • John Wiley & Sons Inc(2014/07発売)
  • ポイント 255pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Contemporary Issues in Social Marketing
  • 洋書

Contemporary Issues in Social Marketing  Hardcover,  言語:ENG

Kubacki, Krzysztof (EDT)/ Rundle-Thiele, Sharyn (EDT)

  • Cambridge Scholars Publishing(2013/11発売)
  • ご注文いただけません
Marketing (Au)+istudy Version 2 Registration Card (Open University: Modern Art - Practices & Debates) -- Paperback (2 Rev ed)
  • 洋書

Marketing (Au)+istudy Version 2 Registration Card (Open University: Modern Art - Practices & Debates) -- Paperback (2 Rev ed)  Paperback

Elliott, Greg/ Rundle-thiele, Sharyn/ Waller, David

  • John Wiley & Sons Australia Ltd(2012/08発売)
  • ご注文いただけません