De relatie tussen consument en merk bij consumenten met een laag inkomen (2023. 220 S. 220 mm)
  • 洋書

De relatie tussen consument en merk bij consumenten met een laag inkomen (2023. 220 S. 220 mm)  Paperback

Rimmell, Shereen

  • ウェブストア価格 ¥20,560(本体¥18,691)
  • UITGEVERIJ ONZE KENNIS(2023発売)
  • ポイント 186pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Stosunek marki do konsumenta wsród konsumentów o niskich dochodach (2023. 208 S. 220 mm)
  • 洋書

Stosunek marki do konsumenta wsród konsumentów o niskich dochodach (2023. 208 S. 220 mm)  Paperback,  言語:POL

Rimmell, Shereen

  • ウェブストア価格 ¥20,560(本体¥18,691)
  • WYDAWNICTWO NASZA WIEDZA(2023発売)
  • ポイント 186pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
The consumer-brand relationship amongst low-income consumers : By understanding the consumer-brand relationships with low-income consumers, greater opportunities for new markets exist (2011. 208 S.)
  • 洋書

The consumer-brand relationship amongst low-income consumers : By understanding the consumer-brand relationships with low-income consumers, greater opportunities for new markets exist (2011. 208 S.)  Paperback

Rimmell, Shereen

  • ウェブストア価格 ¥20,560(本体¥18,691)
  • DICTUS PUBLISHING(2011発売)
  • ポイント 186pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。