Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice
  • 洋書

Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice  Paperback,  言語:ENG

Ozuem, Wilson (EDT)/ Ranfagni, Silvia (EDT)/ Willis, Michelle (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥40,982(本体¥37,257)
  • Palgrave Macmillan(2025/04発売)
  • ポイント 372pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
ファッション・高級品ブランドのための持続可能デジタル・マーケティングの理論と実践<br>Sustainable Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice
  • 洋書
  • 電子版あり

ファッション・高級品ブランドのための持続可能デジタル・マーケティングの理論と実践
Sustainable Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice
 Hardcover,  言語:ENG

Ozuem, Wilson (EDT)/ Ranfagni, Silvia (EDT)/ Millman, Cindy (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥49,179(本体¥44,709)
  • Palgrave Macmillan(2025/06発売)
  • ポイント 447pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Pride
  • 洋書

Pride  Hardcover,  言語:ENG

Reali, Emiliano/ Ranfagni, Silvia/ Meng, Shrouk El-Attar

  • ウェブストア価格 ¥10,111(本体¥9,192)
  • Scripta Maneant(2024/07発売)
  • ポイント 91pt
  • 海外取次在庫
Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice (2024)
  • 洋書

Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice (2024)  Hardcover,  言語:ENG

Ozuem, Wilson (EDT)/ Ranfagni, Silvia (EDT)/ Willis, Michelle (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥42,801(本体¥38,910)
  • Palgrave Macmillan(2024/04発売)
  • ポイント 389pt
  • 海外取次在庫
ファッション・高級ブランドのためのデジタル・マーケティング術<br>The Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands : Marketspaces and Marketplaces
  • 洋書

ファッション・高級ブランドのためのデジタル・マーケティング術
The Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands : Marketspaces and Marketplaces
 Hardcover

Ozuem, Wilson (EDT)/ Ranfagni, Silvia (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥42,801(本体¥38,910)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/07発売)
  • ポイント 389pt
  • 海外取次在庫
Corpo a corpo (Dal mondo)
  • 洋書

Corpo a corpo (Dal mondo)

Ranfagni, Silvia

  • ウェブストア価格 ¥4,072(本体¥3,702)
  • (2019発売)
  • ポイント 37pt
  • お取り寄せ
Autenticità e imprenditorialità : il tempo come risorsa (Economia. Ricerche 1189) 〈1189〉
  • 洋書

Autenticità e imprenditorialità : il tempo come risorsa (Economia. Ricerche 1189) 〈1189〉

Ranfagni, Silvia

  • ウェブストア価格 ¥5,090(本体¥4,628)
  • F. Angeli(2018発売)
  • ポイント 46pt
  • お取り寄せ
Vignaioli autentici : un viaggio nelle radici territoriali, culturali e imprenditoriali di aziende vitivinicole eccellenti di Friuli, Piemonte, Toscana e Veneto
  • 洋書

Vignaioli autentici : un viaggio nelle radici territoriali, culturali e imprenditoriali di aziende vitivinicole eccellenti di Friuli, Piemonte, Toscana e Veneto

Burresi, Aldo/ Ranfagni, Silvia/ Rosati, Massimo

  • ウェブストア価格 ¥4,835(本体¥4,396)
  • (2022発売)
  • ポイント 43pt
  • お取り寄せ
The Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands : Marketspaces and Marketplaces
  • 洋書

The Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands : Marketspaces and Marketplaces  Paperback

Ozuem, Wilson (EDT)/ Ranfagni, Silvia (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥42,801(本体¥38,910)
  • Springer Nature Switzerland AG(2022/07発売)
  • ポイント 389pt
  • 海外取次在庫