Impact of Cause Related Marketing : A Study of Customer Behaviour Towards Select FMCG Brands in India (2020. 256 S. 220 mm)
  • 洋書

Impact of Cause Related Marketing : A Study of Customer Behaviour Towards Select FMCG Brands in India (2020. 256 S. 220 mm)  Paperback

Pandukuri, Nagaraja

  • ウェブストア価格 ¥21,575(本体¥19,614)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2020発売)
  • ポイント 196pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
RURAL MARKETING : IN INDIAN PERSPECTIVE (2020 92 S.  220 mm)
  • 洋書

RURAL MARKETING : IN INDIAN PERSPECTIVE (2020 92 S. 220 mm)  Paperback

Pandukuri, Nagaraja

  • ウェブストア価格 ¥15,589(本体¥14,172)
  • SCHOLAR'S PRESS(2020発売)
  • ポイント 141pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。