Impact of Cause Related Marketing : A Study of Customer Behaviour Towards Select FMCG Brands in India (2020. 256 S. 220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Impact of Cause Related Marketing : A Study of Customer Behaviour Towards Select FMCG Brands in India (2020. 256 S. 220 mm)  Paperback

Pandukuri, Nagaraja

  • ウェブストア価格 ¥21,693(本体¥19,721)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2020発売)
  • ポイント 394pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
RURAL MARKETING : IN INDIAN PERSPECTIVE (2020 92 S.  220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

RURAL MARKETING : IN INDIAN PERSPECTIVE (2020 92 S. 220 mm)  Paperback

Pandukuri, Nagaraja

  • ウェブストア価格 ¥15,675(本体¥14,250)
  • SCHOLAR'S PRESS(2020発売)
  • ポイント 284pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。