Digital Marketing Strategies for Value Co-Creation 2e : Models and Approaches for Online Brand Communities (2. Aufl. 2025. xxi, 311 S. XXI, 311 p. 13 illus. 210 mm)
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Digital Marketing Strategies for Value Co-Creation 2e : Models and Approaches for Online Brand Communities (2. Aufl. 2025. xxi, 311 S. XXI, 311 p. 13 illus. 210 mm)  Hardcover

Ozuem, Wilson/Willis, Michelle

  • ウェブストア価格 ¥39,703(本体¥36,094)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER NATURE SWITZERLAND; PALGRA(2025発売)
  • ポイント 360pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice
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Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice  Paperback,  言語:ENG

Ozuem, Wilson (EDT)/ Ranfagni, Silvia (EDT)/ Willis, Michelle (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥41,956(本体¥38,142)
  • Palgrave Macmillan(2025/04発売)
  • ポイント 381pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
ファッション・高級品ブランドのための持続可能デジタル・マーケティングの理論と実践<br>Sustainable Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice (2025. xlii, 703 S. XLII, 703 p. 9 illus., 5 illus. in color. 210 mm)
  • 洋書

ファッション・高級品ブランドのための持続可能デジタル・マーケティングの理論と実践
Sustainable Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice (2025. xlii, 703 S. XLII, 703 p. 9 illus., 5 illus. in color. 210 mm)
 Hardcover,  言語:ENG

Herausgegeben:Ozuem, Wilson/ Ranfagni, Silvia/ Millman, Cindy

  • ウェブストア価格 ¥52,938(本体¥48,126)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER NATURE SWITZERLAND; PALGRA(2025発売)
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  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice (2024)
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Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice (2024)  Hardcover,  言語:ENG

Ozuem, Wilson (EDT)/ Ranfagni, Silvia (EDT)/ Willis, Michelle (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥41,956(本体¥38,142)
  • Palgrave Macmillan(2024/04発売)
  • ポイント 381pt
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Digital Marketing Strategies for Value Co-creation : Models and Approaches for Online Brand Communities (2022. xvii, 248 S. XVII, 248 p. 10 illus. 210 mm)
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Digital Marketing Strategies for Value Co-creation : Models and Approaches for Online Brand Communities (2022. xvii, 248 S. XVII, 248 p. 10 illus. 210 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Ozuem, Wilson/Willis, Michelle

  • ウェブストア価格 ¥31,761(本体¥28,874)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING;(2022発売)
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  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
ファッション・高級ブランドのためのデジタル・マーケティング術<br>The Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands : Marketspaces and Marketplaces
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ファッション・高級ブランドのためのデジタル・マーケティング術
The Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands : Marketspaces and Marketplaces
 Hardcover

Ozuem, Wilson (EDT)/ Ranfagni, Silvia (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥41,956(本体¥38,142)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/07発売)
  • ポイント 381pt
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Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands
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Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands  Paperback

Ozuem, Wilson(EDT)/ Patten, Elena(EDT)/ Azemi, Yllka(EDT)

  • ウェブストア価格 ¥10,478(本体¥9,526)
  • Brown Walker Press(2019/12発売)
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Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands
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Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands  言語:ENG

Ozuem, Wilson (EDT)/ Azemi, Yllka (EDT)

  • Business Science Reference(2017/10発売)
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Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands
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Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands  Hardcover,  言語:ENG

Ozuem, Wilson/ Azemi, Yllka

  • ウェブストア価格 ¥44,056(本体¥40,051)
  • IGI Global(2017/10発売)
  • ポイント 400pt
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Competitive Social Media Marketing Strategies
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Competitive Social Media Marketing Strategies  言語:ENG

Ozuem, Wilson (EDT)/ Bowen, Gordon (EDT)

  • Business Science Reference(2016/02発売)
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