音楽ビジネスとCOVID-19<br>Rethinking the Music Business : Music Contexts, Rights, Data, and COVID-19 (Music Business Research) (2022)
  • 洋書

音楽ビジネスとCOVID-19
Rethinking the Music Business : Music Contexts, Rights, Data, and COVID-19 (Music Business Research) (2022)
 Hardcover

Morrow, Guy (EDT)/ Nordgård, Daniel (EDT)/ Tschmuck, Peter (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥24,834(本体¥22,577)
  • Springer International Publishing AG(2022/09発売)
  • ポイント 225pt
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The Music Business and Digital Impacts : Innovations and Disruptions in the Music Industries (Music Business Research)
  • 洋書

The Music Business and Digital Impacts : Innovations and Disruptions in the Music Industries (Music Business Research)  Paperback,  言語:ENG

Nordgård, Daniel

  • ウェブストア価格 ¥20,695(本体¥18,814)
  • Springer Nature Switzerland AG(2019/01発売)
  • ポイント 188pt
  • 海外取次在庫
音楽産業とデジタル化の影響<br>The Music Business and Digital Impacts : Innovations and Disruptions in the Music Industries (Music Business Research)
  • 洋書
  • 電子版あり

音楽産業とデジタル化の影響
The Music Business and Digital Impacts : Innovations and Disruptions in the Music Industries (Music Business Research)
 Hardcover

Nordgård, Daniel

  • ウェブストア価格 ¥22,764(本体¥20,695)
  • Springer International Publishing AG(2018/10発売)
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