The Effect of brand community on Brand characteristics (2015. 192 S. 220 mm)
  • 洋書

The Effect of brand community on Brand characteristics (2015. 192 S. 220 mm)  Paperback

Eghbali, Akram/ Nayebzadeh, Shahnaz/ Dehghan Dehnavi, Hasan

  • ウェブストア価格 ¥13,506(本体¥12,279)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2015発売)
  • ポイント 122pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
The Relationship Between Ethics, CSR And Corporate Governance (2015. 236 S. 220 mm)
  • 洋書

The Relationship Between Ethics, CSR And Corporate Governance (2015. 236 S. 220 mm)  Paperback

Ashtarzadeh Rokn Abadi, Adeleh/ Heirany, Forough/ Nayebzadeh, Shahnaz

  • ウェブストア価格 ¥14,547(本体¥13,225)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2015発売)
  • ポイント 132pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。