"Women and Men Like Different Things"? : Doing Gender als Strategie der Werbesprache. Diss. (2006. 459 S. m. z. Tl. farb. Abb. u. Tab. 21 cm)
  • 洋書

"Women and Men Like Different Things"? : Doing Gender als Strategie der Werbesprache. Diss. (2006. 459 S. m. z. Tl. farb. Abb. u. Tab. 21 cm)  Paperback

Motschenbacher, Heiko

  • ウェブストア価格 ¥7,781(本体¥7,074)
  • TECTUM-VERLAG(2006発売)
  • ポイント 70pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
言語の社会文化的コンテクスト<br>Language in its Socio-Cultural Context : New Explorations in Gendered, Global and Media Uses (2010. 254 S. 210 mm)
  • 洋書

言語の社会文化的コンテクスト
Language in its Socio-Cultural Context : New Explorations in Gendered, Global and Media Uses (2010. 254 S. 210 mm)
 Paperback,  言語:ENG

Herausgegeben von Bieswanger, Markus/ Motschenbacher, Heiko/ Muehleisen, Susanne

  • ウェブストア価格 ¥20,520(本体¥18,655)
  • PETER LANG(2010発売)
  • ポイント 186pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。