Viral Lobbying : Strategies, Access and Influence During the COVID-19 Pandemic (Viral Politics 3)
  • 洋書

Viral Lobbying : Strategies, Access and Influence During the COVID-19 Pandemic (Viral Politics 3)

Crepaz, Michele/Junk, Wiebke Marie/Hanegraaff, Marcel

  • DE GRUYTER(2022/10発売)
  • ご注文いただけません
Viral Lobbying : Strategies, Access and Influence during the Covid-19 Pandemic (Viral Politics) -- Paperback / softback
  • 洋書

Viral Lobbying : Strategies, Access and Influence during the Covid-19 Pandemic (Viral Politics) -- Paperback / softback  Paperback

Crepaz, Michele/ Junk, Wiebke Marie/ Hanegraaff, Marcel/ Berkhout, Joo

  • ウェブストア価格 ¥7,172(本体¥6,520)
  • De Gruyter(2022/11発売)
  • ポイント 65pt
  • 海外取次在庫
Auswirkungen der Finanzkrise auf deutsche Factoringgesellschaften : Ein praktischer Ansatz (2011. 92 S. 220 mm)
  • 洋書

Auswirkungen der Finanzkrise auf deutsche Factoringgesellschaften : Ein praktischer Ansatz (2011. 92 S. 220 mm)  Paperback

Michel, Wiebke

  • ウェブストア価格 ¥12,752(本体¥11,593)
  • VDM VERLAG DR. MÜLLER(2011発売)
  • ポイント 115pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。