Lectures on Flavor Physics (Lecture Notes in Physics Vol.629) (2004. XII, 216 p.)
  • 洋書

Lectures on Flavor Physics (Lecture Notes in Physics Vol.629) (2004. XII, 216 p.)  Hardcover

Ed. by U.-G. Meissner and Willibald Plessas

  • ウェブストア価格 ¥13,920(本体¥12,655)
  • SPRINGER, BERLIN(2004発売)
  • ポイント 126pt
  • 海外取次在庫
Lectures on Flavor Physics (Lecture Notes in Physics)
  • 洋書

Lectures on Flavor Physics (Lecture Notes in Physics)  Paperback,  言語:ENG

Meißner, U.-G. (EDT)/ Plessas, Willibald (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,155(本体¥11,050)
  • Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K(2013/10発売)
  • ポイント 110pt
  • 海外取次在庫
Innovation Management in the Intelligent World : Cases and Tools (Science, Technology and Innovation Studies)
  • 洋書

Innovation Management in the Intelligent World : Cases and Tools (Science, Technology and Innovation Studies)  Paperback

Daim, Tugrul U. (EDT)/ Meissner, Dirk (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥35,366(本体¥32,151)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/12発売)
  • ポイント 321pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Next Generation Roadmapping : Establishing Technology and Innovation Pathways Towards Sustainable Value (Science, Technology and Innovation Studies)
  • 洋書

Next Generation Roadmapping : Establishing Technology and Innovation Pathways Towards Sustainable Value (Science, Technology and Innovation Studies)  Hardcover

Daim, Tugrul U. (EDT)/ Phaal, Robert (EDT)/ Meissner, Dirk (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥44,348(本体¥40,317)
  • Springer International Publishing AG(2023/10発売)
  • ポイント 403pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Finite Elements in Water Resources : Proceedings of the 4th International Conference, Hannover, Germany, June 1982 (2014. xv, 1128 S. XV, 1128 p. 229 mm)
  • 洋書

Finite Elements in Water Resources : Proceedings of the 4th International Conference, Hannover, Germany, June 1982 (2014. xv, 1128 S. XV, 1128 p. 229 mm)  Paperback

Herausgegeben von Holz, Klaus-Peter/ Meissner, U./ Zielke, W./ Brebbia, C. A./ Pinder, G./ Gray, W.

  • ウェブストア価格 ¥27,844(本体¥25,313)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER BERLIN HEIDELBERG; SPRINGE(2014発売)
  • ポイント 253pt
  • 海外取次在庫
Marketing : Eine entscheidungsorientierte Einführung (BWL im Bachelor-Studiengang) (1. Aufl. 2016. xv, 268 S. XV, 268 S. 40 Abb. 240 mm)
  • 洋書

Marketing : Eine entscheidungsorientierte Einführung (BWL im Bachelor-Studiengang) (1. Aufl. 2016. xv, 268 S. XV, 268 S. 40 Abb. 240 mm)  Paperback

Decker, Reinhold/Kroll, Frank/Meissner, Martin

  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER BERLIN HEIDELBERG; SPRINGE(2016発売)
  • ご注文いただけません