Easing the Overloaded Help Desk
  • 洋書

Easing the Overloaded Help Desk

Leung, Nelson K. y.

  • AV Akademikerverlag(2012/05発売)
  • ご注文いただけません
Easing the Overloaded Help Desk- The Development of an User Self-Help Knowledge Management System
  • 洋書

Easing the Overloaded Help Desk- The Development of an User Self-Help Knowledge Management System  Paperback

Leung, Nelson K. y.

  • ウェブストア価格 ¥10,510(本体¥9,555)
  • VDM Verlag Dr. Mueller E.K.(2007/10発売)
  • ポイント 95pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Towards an Ontology-based Knowledge Management : An Ontology Mediation Framework to Reconcile Inter-organizational Knowledge (2012. 240 S. 220 mm)
  • 洋書

Towards an Ontology-based Knowledge Management : An Ontology Mediation Framework to Reconcile Inter-organizational Knowledge (2012. 240 S. 220 mm)  Paperback

Leung, Nelson K. Y.

  • ウェブストア価格 ¥19,430(本体¥17,664)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2012発売)
  • ポイント 176pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。