コトラー共著/マーケティングにおけるヒューマニズム<br>Humanism in Marketing : Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach (Humanism in Business Series) (2024)
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コトラー共著/マーケティングにおけるヒューマニズム
Humanism in Marketing : Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach (Humanism in Business Series) (2024)
 Hardcover

Kotler, Philip (EDT)/ Pfoertsch, Waldemar (EDT)/ Ancarani, Fabio (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥44,207(本体¥40,189)
  • Palgrave Macmillan(2024/10発売)
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P.コトラー(共)著/変革マーケティング:最新技術と人間の知見の結合<br>Transformative Marketing : Combining New Age Technologies and Human Insights (Palgrave Executive Essentials)
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P.コトラー(共)著/変革マーケティング:最新技術と人間の知見の結合
Transformative Marketing : Combining New Age Technologies and Human Insights (Palgrave Executive Essentials)
 Paperback

Kumar, V./ Kotler, Philip

  • ウェブストア価格 ¥7,348(本体¥6,680)
  • Palgrave Macmillan(2024/06発売)
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